Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Goede foto's, maar ik krijg er niet echt een wauw gevoel van, sorry, kan niet echt uitleggen waarom, maar er ontbreekt iets, zijn het nu de kleuren of zo, kan er niet echt mijn vinger op leggen vrees ik.
maar mij lijken de foto's te donker.
Bij foto's van sportauto's vind ik het sterke contrast tussen het knalwit en de flashy kleuren heel mooi.
Maar bij deze foto's is het wit te donker en de kleuren (bijv. de oranje spiegel aan de 2de auto) niet 'flashy' genoeg.
maar mij lijken de foto's te donker.
Bij foto's van sportauto's vind ik het sterke contrast tussen het knalwit en de flashy kleuren heel mooi.
Maar bij deze foto's is het wit te donker en de kleuren (bijv. de oranje spiegel aan de 2de auto) niet 'flashy' genoeg.
Volgens mij stukken beter als je ze ophelderd.
De 1e is idd wat te donker , ziet er niet echt , hoe moet ik dit zeggen ... "levendig" uit.
De 2e is wel knap vooral de warmte achter de porsche , mooi vastgelegd
Comment