Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
....... en erover
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ....... en erover
mooi scherp op het jurylid.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi scherp op het jurylid.
grt,bouk.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtKnappe foto, met veel leven.Groetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtEn volgens mij ging deze atlete er net niet over...
Goede opname en juist op tijd..
Maar idd, mooi getimed (hoewel het waarschijnlijk niet de enige foto in het rijtje was? )
Scherpte had misschien nog iets beter verdeeld kunnen zijn...Niet geschoten is altijd mis!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtEn volgens mij ging deze atlete er net niet over...
Goede opname en juist op tijd..Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk berichtZe is er toch al over? Enkel de handen nog...
Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk berichtMaar idd, mooi getimed (hoewel het waarschijnlijk niet de enige foto in het rijtje was? )
Scherpte had misschien nog iets beter verdeeld kunnen zijn...
De scherpte beter verdelen moet je me eens uitleggen? Met een FF is het scherptegebied op 14 mm f8 op deze afstand tussen de 75 cm en oneindigGroetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Yep, helemaal fout
Had het eigenlijk op de lichtSTERKTE (wat eigenlijk ook niet echt correct woordgebruik is), maar zat nog in m'n hoofd met de scherpe jury van hoger... Nog niet helemaal wakker deze voormiddag Tol van het weekend...
Wat ik dus bedoelde was dat er veel verschil is tussen de donkere schaduw van de mat en de spierwitte wolken achter de dame in kwestie. Met een schelleke eraf vanonder oogt het voor mij heel wat rustiger. (en als je er links die jury afknipt staat die scheve paal niet meer zo centraal te wezen, je verliest dan natuurlijk wél hun blik...)Niet geschoten is altijd mis!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk berichtYep, helemaal fout
Had het eigenlijk op de lichtSTERKTE (wat eigenlijk ook niet echt correct woordgebruik is), maar zat nog in m'n hoofd met de scherpe jury van hoger... Nog niet helemaal wakker deze voormiddag Tol van het weekend...
Wat ik dus bedoelde was dat er veel verschil is tussen de donkere schaduw van de mat en de spierwitte wolken achter de dame in kwestie. Met een schelleke eraf vanonder oogt het voor mij heel wat rustiger. (en als je er links die jury afknipt staat die scheve paal niet meer zo centraal te wezen, je verliest dan natuurlijk wél hun blik...)
Verder heb ik wel zitten schipperen met eventueel rechter zetten en de uitsnede maar vond dit uiteindelijk toch het beste resultaat. De juryleden op de voorgrond en links horen er bewust bij. Die achter de paal wilde ik eigenlijk weg hebben maar dan zou de wedstrijd geloof ik niet reglementair zijnGroetjes, KC
www.sportbeelden.com
Comment
-
Comment