Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door EyereflectionBekijk bericht
De gebruikte lens is een is een 200mm f2 op een Nikon D300.
Het is idd een heel knappe actiefoto, ik vind dat hier in het algemeen heel weinig reactie komt op de sport foto's in het algemeen.
Ja prima actiefoto!
Weinig reactie: dat klopt. Heb aan de mods eens gevraagd om sport op te delen in motorische en andere sporten. Geen reactie. De laatste maanden ga ik daar niet meer naar kijken omdat de andere sporten helemaal verdrongen zijn.
Gewoon per toeval omdat je titel zichtbaar was.
Ja prima actiefoto!
Weinig reactie: dat klopt. Heb aan de mods eens gevraagd om sport op te delen in motorische en andere sporten. Geen reactie. De laatste maanden ga ik daar niet meer naar kijken omdat de andere sporten helemaal verdrongen zijn.
Gewoon per toeval omdat je titel zichtbaar was.
ik heb mij er al aan gestoord dat er veel te veel topics zijn over motorsport ....
de rally van spa, de rally van hot, de 24 uren van ginder ....
soms zelfs verschillende topics over het zelfde evenement !
sport zou inderdaad moeten onderverdeeld worden .....
ik heb mij er al aan gestoord dat er veel te veel topics zijn over motorsport ....
de rally van spa, de rally van hot, de 24 uren van ginder ....
soms zelfs verschillende topics over het zelfde evenement !
sport zou inderdaad moeten onderverdeeld worden .....
Comment