Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoewel het geen panning foto's zijn vind ik 1 en 3 toch schitterende foto's.
Omdat ze juist in een bocht zaten verkrijg je een diagonale lijn in de foto die een zeer mooie meerwaarde geeft aan de compo.
Technisch ok, maar wat voor een lelijke achtergrond kies je daar toch! De tijdrit was rond een meer, dan moeten er toch mooiere plaatjes te maken zijn dan van een muur met een draad boven.
De tweede is om deze reden de beste voor mij.
Technisch ok, maar wat voor een lelijke achtergrond kies je daar toch! De tijdrit was rond een meer, dan moeten er toch mooiere plaatjes te maken zijn dan van een muur met een draad boven.
Klopt inderdaad, Ik heb een ganse week een 'deftige' plaats uitgezocht. De mooiste plaatsen waren sinds de maandag (race was donderdag) al bezet door mooie witte campers Gevolg de renners moesten doorheen twee witte muren. Werkelijk niet om aan te zien, kilometers campers rondom het meer.
Deze plaats waar we vrijwel alleen stonden, konden wij vrij gemakkelijk bereiken met onze boot. Maar opmerking is terecht...
Wat een prachtige foto's zeg!Welke zijn de exif-gegevens van deze plaatjes?
Enkel die van Schlek zou ik onderaan een beetje croppen zodat de rechtse rand van die donkerdere strook op het wegdek in het linkerhoekje loopt.
Comment