Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motocross

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Motocross

Vandaag voor het eerst foto's gemaakt van een motocross training bij het Hondepark bij Olmen.
    Het was behoorlijk zandhappen.
    Wel vind ik dat het niet mee valt om bijzonder platen te maken, ze komen veel op hetzelfde neer.
    Ik maakte er heel veel van springende, landende en rijdende motoren, allemaal een beetje hetzelfde.
    Deze vond ik er een beetje uitspringen, ik ga er binnenkort nog een paar bijplaatsen.

Last edited by KvP; 31 mei 2009, 00:32.
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Re: Motocross

Nice one (zit je niet te hoog in Kb waarde van de foto?)
    Ik zat vandaag in Hélécine. Heb daar ook heel wat moeten zandbijten
    Het waren mijn eerste crossfoto's, dus deze staan in de beginnershoek.

De eerste foto heb ik achteraf nog bewerkt en opnieuw gepost.

Greetz, Ingrid
    Last edited by Sugarbabe; 31 mei 2009, 00:00. Reden: extra feedback
    Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
    The Sky is not the limit... the ground is..

Comment

Ja die is mooi, heb indertijd ook nog veel motocross gefotografeerd in de niet digitale tijd en het is inderdaad moeilijk om echt speciale foto's te trekken op een circuit.
      Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
      Nu nog de kennis en het vakmanschap

Comment

mooie beelden, de eerste ook leuk zonder motorijder.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

goed werk voor de eerste maal dat je dit doet .
          de tweede zou ik wel de kleuren wat feller maken .
          Het is moeilijk maar blijft uitdagen
          canon eos 30D,40D,1D MK III--zoom canon EF 70-200 2.8 L USM / sigma flash EF-500 DG super www.rolly-pics.be

Comment

Allebei goed .

Oorspronkelijk geplaatst door rolly Bekijk bericht
            goed werk voor de eerste maal dat je dit doet .
            Het is moeilijk maar blijft uitdagen
            Klopt, ben gisteren ook eens naar een motorcross geweest, en het is niet simpel om die mannen mooi op de plaat te krijgen!
            groeten, Erik. -BD0841BE-
            http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Heel knap voor een eerste keer
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

Comment

heel mooie beelden van hier achter de hoek
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

Comment

2de keer sjiek

Comment

Op het eerste zicht leken ze ok, maar al snel overviel me een onwezenlijk gevoel. Ook de eerste keer photoshop gebruikt zeker? Zeer rommelig allemaal dat clonen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                      Op het eerste zicht leken ze ok, maar al snel overviel me een onwezenlijk gevoel. Ook de eerste keer photoshop gebruikt zeker? Zeer rommelig allemaal dat clonen!
                      Mag ik eens wat werk van jou bekijken dan, je levert overal negatieve commentaren, waar ik overigens geen moeite mee heb.
                      Maar ik wil jou kunsten wel eens zien dan.

Slecht sjopwerk zeg je, treed eens in details zodat ik er écht iets van kan leren
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Vreselijk scherp zeg, mooi hoor
                        Mag ik weten met welk objectief deze werden gemaakt?
                        BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                          Vreselijk scherp zeg, mooi hoor
                          Mag ik weten met welk objectief deze werden gemaakt?
                          De 80-200 AF-S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                            Mag ik eens wat werk van jou bekijken dan, je levert overal negatieve commentaren, waar ik overigens geen moeite mee heb.
                            Maar ik wil jou kunsten wel eens zien dan.
                            Om diverse redenen kies ik er voor om hier geen foto's te posten. Jij mag daar kritiek op hebben, maar dat is mijn keuze.

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                            Slecht sjopwerk zeg je, treed eens in details zodat ik er écht iets van kan leren
                            Foto 1 :
                            -Links boven heb je met de bladeren gefoefeld. Rond het koord en het paaltje hangt een waas.
                            -Links onder zie ik dezelfde schaduw terugkomen

Foto 2 :
                            -Onder het voorwiel heb je weeral met de bladeren gefoefeld. Gisteren waren er nog 2 randen van het voorwiel te zien. Dat heb je nu snel aangepast blijkbaar. Hetgeen ik wel laf vind met je vraag hierboven in het achterhoofd.
                            -Aan de onderkant van het achterwiel hangt er een waas.

Post de originele eens als je wil. Ben er zeker van dat er veel verschillen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                              Om diverse redenen kies ik er voor om hier geen foto's te posten. Jij mag daar kritiek op hebben, maar dat is mijn keuze.
                              Off topic : Kan U ons dan doorgeven waar we Uw kunsten dan wel kunnen bekijken, al dan niet beoordelen en uit leren aub ? Greetz, Ingrid
                              Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5
                              The Sky is not the limit... the ground is..

Comment

Working...
                              X