Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verbetenheid jong voetbalgeweld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verbetenheid jong voetbalgeweld

zoals de titel zegt is het vooral de bedoeling om de verbetenheid, gedrevenheid en inzet van die jonge gastjes weer te geven.

sommigen zullen kritiek hebben op de "halve hoofden", "geen bal" op de foto maar daar draait het dus niet om in deze foto

verbetenheid en inzet !!

hope you like it:

Mijn website: http://www.michelpyck.be

Re: verbetenheid jong voetbalgeweld

Oorspronkelijk geplaatst door pin13689 Bekijk bericht
    zoals de titel zegt is het vooral de bedoeling om de verbetenheid, gedrevenheid en inzet van die jonge gastjes weer te geven.

sommigen zullen kritiek hebben op de "halve hoofden", "geen bal" op de foto maar daar draait het dus niet om in deze foto

verbetenheid en inzet !! hope you like it:
    Je kan natuurlijk altijd proberen een mislukte foto goed te praten.

Wat kan helpen om te beslissen of je foto in Fotobeoordeling of in Showcase thuishoort is je af te vragen: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan mee doen aan een foto-expositie (Showcase)?
    Bij twijfel post je best in Fotobeoordeling.
    Ik kom NIET naar jouw tentoonstelling kijken.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Je kan natuurlijk altijd proberen een mislukte foto goed te praten.

boodschap duidelijk niet begrepen door de Jos

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Ik kom NIET naar jouw tentoonstelling kijken.
      whatever

'k voel me echt gejost
      Last edited by MichelP; 4 juni 2009, 21:44.

Comment

sorry maar hier volg ik Jos...
        Ofwel geef je de verbetenheid weer door een portret van het gezicht met de uitdrukking, ofwel de actie van het geheel met de uitdrukking, maar niet iets tussenin.
        One life, live it!
        vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Bekijk bericht
          sorry maar hier volg ik Jos...
          Ofwel geef je de verbetenheid weer door een portret van het gezicht met de uitdrukking, ofwel de actie van het geheel met de uitdrukking, maar niet iets tussenin.
          indien enkel portret van gezicht zie je dus dat meer dat het nog om voetbal gaat, den jos volg ik dus niet

Comment

Misschien is hij op deze manier nog goed voor het maandblaadje van de lokale voetbalploeg.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

verbetenheid en inzet !!

hope you like it:

Ik hoor bij de 'sommigen', sorry. Ik vind dit door bovenstaande redenen absoluut geen goede foto.

edit: ben blijkbaar niet de enige.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

ik moet jos hier toch ook volgen hoor

ga je voor het gelaat dan post je in mensen en modellen maar hier gaat het om sport.
                Halve of onvolledige sporters en geen bal doet deze foto geen eer aan.

wat minder zoom en wat warmere kleurbalans en je had een goeie foto
                mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Als het je bedoeling is om verbetenheid en gedrevenheid weer te geven op je foto dan kan dat toch even goed met "hele hoofden" gebeuren.
                  Zoals jij je omschrijving geeft lijkt het er op dat je moedwillig "halve hoofden" hebt getrokken en dat kan ik me moeilijk voorstellen.
                  Voor mij dus ook een mislukte foto.
                  De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

mijn conclusie: hoe slechter de foto (volgens sommigen) hoe vlugger een reactie je krijgt

Comment

mijn conclusie: hoe slechter de foto (volgens sommigen) hoe vlugger een reactie je krijgt
                      Als het je om veel reacties te doen is............

Als je deze foto bewust zo hebt uitgesneden dan is het slecht gedaan. Als de foto er zo uit de camera komt is hij mislukt.

(ik ben een fervent voorstander van close-up sportfotografie) maar dit....
                      Groetjes, KC
                      www.sportbeelden.com

Comment

Working...
                      X