Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ronde van Vlaanderen 2009 Kwaremont

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ronde van Vlaanderen 2009 Kwaremont

5 min voor de doortocht stonden ze daar bezig: 'zouden we niet beter langs daar rijden?'

Foto's genomen uit een huis langs het parcours.
    Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Re: Ronde van Vlaanderen 2009 Kwaremont

Ik kan echt goeie wielrennerfoto's smaken maar ook bij deze blijf ik op mijn honger zitten, het overstijgt imo het niveau van een sfeerfoto niet ...

Comment

de eerste is prachtig.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind ik ook maar toch zie je weer die vlaamse leeuwen gevaarlijk laag tegen de renners komen in foto 2..Terwijl dat toch verboden was dacht ik.
        Knappe reeks hoor.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Vind ik ook maar toch zie je weer die vlaamse leeuwen gevaarlijk laag tegen de renners komen in foto 2..Terwijl dat toch verboden was dacht ik.
          Knappe reeks hoor.
          off topic: niet als ze behoren tot Vlaanderen Vlagt en zich houden aan hun intern reglm
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
            Ik kan echt goeie wielrennerfoto's smaken maar ook bij deze blijf ik op mijn honger zitten, het overstijgt imo het niveau van een sfeerfoto niet ...
            Ik volg dit wel, vrees ik. Je krijgt een behoorlijk beeld van hoe het er aan toe ging (het hectische van de RVV), maar dit zijn voor mij geen showcase sportfoto's. Verder zou ik de foto's ook rechtzetten (of het lokale bestuur vragen om de lantaarnpalen recht te zetten )
            Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

1ste is goed. Heeft goed sfeer weer op één van de top wedstrijden.
              2 en 3 om wielrennners te tonen in volle glorie is het standpunt te hoog.

@Sven

het zal werk worden voor de gemeentelijke technische dienst vrees ik want de politieagent staat mooi recht.
              Flickr één
              Flickr two

Comment

De bedoeling was om sfeerfoto's te maken. De vraag was veel volk, veel vlaggen, veel renners, kasseien en een bekende helling.
                Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter M Bekijk bericht
                  De bedoeling was om sfeerfoto's te maken. De vraag was veel volk, veel vlaggen, veel renners, kasseien en een bekende helling.
                  Goede journalistiek dus
                  Groetjes, KC
                  www.sportbeelden.com

Comment

Mooie en scherpe foto's nr1
                    voor foto 1 vindt ik h het standpunt goed maar voor de 2 andere had ik de renner liever vanop fiets hoogte gezien. Maar ik ben ook nog maar een beginner daarom een beetje voorzichtig met mijn commetaar

grt
                    dany10
                    Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
                    Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter M Bekijk bericht
                      Als dit de bedoeling was dan is je opzet geslaagd.
                      Ik denk dat je wel een beetje te veel verscherpt hebt, vooral foto 1.
                      De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Working...
                      X