Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind ik ook maar toch zie je weer die vlaamse leeuwen gevaarlijk laag tegen de renners komen in foto 2..Terwijl dat toch verboden was dacht ik.
Knappe reeks hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vind ik ook maar toch zie je weer die vlaamse leeuwen gevaarlijk laag tegen de renners komen in foto 2..Terwijl dat toch verboden was dacht ik.
Knappe reeks hoor.
off topic: niet als ze behoren tot Vlaanderen Vlagt en zich houden aan hun intern reglm
Ik kan echt goeie wielrennerfoto's smaken maar ook bij deze blijf ik op mijn honger zitten, het overstijgt imo het niveau van een sfeerfoto niet ...
Ik volg dit wel, vrees ik. Je krijgt een behoorlijk beeld van hoe het er aan toe ging (het hectische van de RVV), maar dit zijn voor mij geen showcase sportfoto's. Verder zou ik de foto's ook rechtzetten (of het lokale bestuur vragen om de lantaarnpalen recht te zetten )
Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS
Mooie en scherpe foto's nr1
voor foto 1 vindt ik h het standpunt goed maar voor de 2 andere had ik de renner liever vanop fiets hoogte gezien. Maar ik ben ook nog maar een beginner daarom een beetje voorzichtig met mijn commetaar
Comment