Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De plaag van België .........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De plaag van België .........

    Zeer mooie sportfoto's. Boom is telkens mooi geïsoleerd van de achtergrond. En bedankt voor de technische uitleg.
    Als hij zijn tong nog kan uitsteken, dan is hij zeker nog niet naar lucht aan het happen. Hij heeft duidelijk nog voldoende reserve. De Belgen gaan serieus uit hun pijp moeten komen, vrees ik.
    http://www.patricklemaire.photography/

    Comment


    • #17
      Re: De plaag van België .........

      Super!
      FF Photography.be

      Mijn Flickr account ...

      Comment


      • #18
        Re: De plaag van België .........

        Oorspronkelijk geplaatst door KellyB Bekijk bericht
        Ik heb sinds deze week ook een 70-200 mm f 2.8 in mijn bezit en ben benieuwd welke resultaten ik ermee zal behalen....... ...... En hoop dat ik hier nog veel tips kan krijgen van de gevorderden onder jullie.
        Laat maar zien dan komen de tips vanzelf!

        Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        mooie scherpe actiereeks
        Ik heb bij Nikon de AF van mijn body laten afregelen, sindsdien is het "bekende of vermeende" frontfocusprobleem op mijn lichtsterke objectieven verdwenen.

        Oorspronkelijk geplaatst door basielsenna Bekijk bericht
        Juist uitgedrukt ! In de achtervolging...
        Hup, Holl... euh Albert Hup !!!
        Het beloofd in ieder geval spannend te worden

        Oorspronkelijk geplaatst door JulesG Bekijk bericht
        Heerlijke foto's! Voorkeur voor 2 en 3
        Oorspronkelijk geplaatst door wavewarriorwilly Bekijk bericht
        3 mooie foto's
        Maar de tweede spreekt mij het meeste aan qua licht en aktie. Je ziet hem net een beetje wegschuiven achteraan.
        Oorspronkelijk geplaatst door KellyB Bekijk bericht
        Mijn voorkeur gaat naar de 2e foto.
        Typisch dat de meesten de 2e de mooiste vinden. Zelf had ik een lichte voorkeur voor de 1e (misschien omdat dit het moeilijkste is te maken).


        Bedankt allemaal!
        Groetjes, KC
        www.sportbeelden.com

        Comment


        • #19
          Re: De plaag van België .........

          Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht
          En bedankt voor de technische uitleg.
          Graag gedaan, dat zou meer moeten gebeuren dan kunnen we er allemaal van leren.

          Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht
          Als hij zijn tong nog kan uitsteken, dan is hij zeker nog niet naar lucht aan het happen. Hij heeft duidelijk nog voldoende reserve. De Belgen gaan serieus uit hun pijp moeten komen, vrees ik.
          Werk jij voor SPORZA? Daar hebben ze ook altijd van dit soort geweldige uitspraken.
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment


          • #20
            Re: De plaag van België .........

            Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
            Graag gedaan, dat zou meer moeten gebeuren dan kunnen we er allemaal van leren.



            Werk jij voor SPORZA? Daar hebben ze ook altijd van dit soort geweldige uitspraken.
            Nee, ik ben ook fervent fietser en ik spreek uit ondervinding..... en jij?

            Ik zie 200 procent concentratie, maar hij zit nog niet in het rood... dit heeft natuurlijk niets met fotografie te maken...sorry maar ik weet niet wat dit met met sporza te maken heeft.
            Last edited by v4patn; 14 januari 2009, 23:38.
            http://www.patricklemaire.photography/

            Comment


            • #21
              Re: De plaag van België .........

              Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht
              ...sorry maar ik weet niet wat dit met met sporza te maken heeft.
              De uitsparaak "uit hun pijp moeten komen" vind ik een mooie. Bij Sporza zijn een paar commentatoren die ook weleens dit soort uitdrukkingen gebruiken en dat vind ik geweldig.

              (maar heeft niks met fotografie te maken)
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

              Comment


              • #22
                Re: De plaag van België .........

                Zeer mooie serie met voorkeur voor 1 en 2 wegens gezicht duidelijk in beeld
                Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

                Comment


                • #23
                  Re: De plaag van België .........

                  Foto 2 is super !!
                  Ik ga ook regelmatig naar het veldrijden en weet hoe moeilijk dit is...

                  Foto is voor mij helemaal top ten eerste omdat hij haarscherp is en omdat er nergens storende elementen op te vinden zijn. (Hiermee bedoel ik andere supporters die in de weg komen staan, rood afspanningslint,...)

                  Comment


                  • #24
                    Re: De plaag van België .........

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eyereflection Bekijk bericht
                    Foto 2 is super !!
                    Ik ga ook regelmatig naar het veldrijden en weet hoe moeilijk dit is...

                    Foto is voor mij helemaal top ten eerste omdat hij haarscherp is en omdat er nergens storende elementen op te vinden zijn. (Hiermee bedoel ik andere supporters die in de weg komen staan, rood afspanningslint,...)
                    Het is natuurlijk moeilijk om op Belgische crossen een plaatsje te vinden met weinig volk op de achtergrond, al heeft dit ook een soort van sfeer.
                    Als men er dan achter staat met reflecterende jasjes die weerkaatsen is de foto natuurlijk ver*****.

                    De plaag van België --> als je mijn mening vraagt is Boom een echte belg al weet hij het zelf niet

                    Comment


                    • #25
                      Re: De plaag van België .........

                      Mooie reeks

                      Comment


                      • #26
                        Re: De plaag van België .........

                        Drie héél mooie platen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de tweede, zelden zo'n mooie foto can cyclocross gezien

                        Comment


                        • #27
                          Re: De plaag van België .........

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black eyed Bekijk bericht
                          Het is natuurlijk moeilijk om op Belgische crossen een plaatsje te vinden met weinig volk op de achtergrond, al heeft dit ook een soort van sfeer.
                          Als men er dan achter staat met reflecterende jasjes die weerkaatsen is de foto natuurlijk ver*****.
                          Reflecterende hesjes en sportkleding is inderdaad een probleem. Dat ik ook de reden dat ik nooit zal inflitsen als dat niet absoluut nodig is. Dan maar wat hardere schaduwen in de zon of wat meer ruis door een hogere iso.

                          Een plekje met weinig volk vinden was hier ook lastig, maar als je in een bocht kunt zitten en een laag standpunt kiest, diafragma op 2.8 en de sporter zo dicht mogelijk bij laat komen dan blijft er al weinig over van de achtergrond.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black eyed Bekijk bericht
                          De plaag van België --> als je mijn mening vraagt is Boom een echte belg al weet hij het zelf niet
                          Tot eind volgende week is hij kampioen van de wereld en dus ook van België


                          Bedankt voor de reacties en meningen
                          Last edited by KCfoto; 22 januari 2009, 23:31.
                          Groetjes, KC
                          www.sportbeelden.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: De plaag van België .........

                            Ik meende te reageren als ie (2 de foto) in de HoF stond. Dat is er dus niet van gekomen.

                            Mooi werk!
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • #29
                              Re: De plaag van België .........

                              check even Week 3 van de HOF foto 2 staat er wel in

                              misschien wel laat maar toch proficiat met de HOF KCfoto

                              Comment


                              • #30
                                Re: De plaag van België .........

                                zeer mooie foto,s de kleuren zijn zeer mooi en de scherpte is ook prima
                                kon ik daar maar over mee spreken over zulke foto,s
                                maar commentaar over het koers weet ik niet om mee te praten
                                ik ken niets van sport af

                                Comment

                                Working...
                                X