Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VC Argex Duvel Puurs speelde op 3 januari zijn wedstrijd tegen Knack Randtstad Roeselare. Enkele actiefoto's
Meer foto's van deze wedstrijd kan je bekijken op de website www.vcargexduvel.be
Mijn voorkeur gaat naar nr 3 vanwege de mooiste aktie-faktor
Enkel een beetje jammer dat de speler er zo klein opstaat.
Ik weet dat je hem niet kan/mag croppen want dan verliest de sprong naar de bal zijn effect. Maar als de bal dichter bij de speler had geweest...
Toch een goeie!
Leuk dat je foto's post van deze moeilijk fotografeerbare sport. De eerste twee vind ik leuk. Bij de tweede zal de sponser niet content zijn want er zit geen volk op de banken.
Wat bij zaalsporten ook altijd zo moeilijk is zijn al die horizontale lijnen die nooit horizontaal gefotografeerd (kunnen) worden. (als je me begrijpt)
Neem bijvoorbeeld die laatste met als achtergrond het speelveld met de reclameborden en rijen zitjes. Dat geeft mij altijd een onrustig gevoel. Niet dat het veld hellend is aangelegd maar ...
Zeker bij die laatste zou ik een ander standpunt kiezen om zo'n foto te maken.
Mooie belichting ook. Veel natuurlijk licht daar in de hal?
de sporthal is één van de betere volley- en baskethallen in west-vlaanderen, waar je zelfs zonder flits kan werken.
ik heb de fotograaf gezien denk ik ik heb hem zelf op foto (rechts achteraan) :
[MOD] Aangezien het niet is toegestaan om foto's in iemand anders topic te posten, werden de foto's verwijderd.
(zie 2.5 van het forumreglement klik).
Start best een eigen topic om je foto's te tonen.
Mooie actie en goede belichting (misschien een tikkie te veel verscherpt?)
@Appelmooz: Wat wil je met jouw toevoegingen laten zien (anders dan de fotograaf)? Is het dat je wilt laten zien dat de witbalans in de fout kan gaan (wat hier dan ook is gebeurd in alledrie jouw foto's).
Voor mij is de eerste de leukste omdat je heel mooi de opstelling weergeeft. Ik krijg medelijden met de middenblokker van Puurs: voor hem een dreigende middenaanvaller, 2 hoekaanvallers die al staan te likkebaarden en achter de 3-meterlijn staat er nog eentje paraat... hmm, wat kiezen ?
Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS
Voor mij is de eerste de leukste omdat je heel mooi de opstelling weergeeft. Ik krijg medelijden met de middenblokker van Puurs: voor hem een dreigende middenaanvaller, 2 hoekaanvallers die al staan te likkebaarden en achter de 3-meterlijn staat er nog eentje paraat... hmm, wat kiezen ?
ik ga voor midden! die hangt al op zijn plaats!
zalige foto's!!! die derde geeft echt wel een pure jumpserv weer!
drie goeie foto's en goed scherp top
Comment