Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat ge dat in die tijd nog kunnen pannen hebt? Ik ben nie kapot van die fotos eerlijk gezegd al hoor en zie het weer voor mij. De eighties in Zolder..Da was Fun.
Ge hebt er vorige keer beter gepost Eddy...Om dan toch enige comentaar te geven.. De kleuren en de scherpte zitten wel goed maar de compo is minder vind ik met voorkeur voor de tweede
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dat ge dat in die tijd nog kunnen pannen hebt? Ik ben nie kapot van die fotos eerlijk gezegd al hoor en zie het weer voor mij. De eighties in Zolder..Da was Fun.
Ge hebt er vorige keer beter gepost Eddy...Om dan toch enige comentaar te geven.. De kleuren en de scherpte zitten wel goed maar de compo is minder vind ik met voorkeur voor de tweede
ja jong om toen te pannen met mijn amateursmateriaal had je wel drie uren nodig en dan waren ze ofwel niet scherp ofwel geen goede compo heb dan maar gekozen voor de scherpte
Comment