Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi in beeld gebracht juist op het hoofd 1 & 3 die sneeuw dat vind ik maar aardig?
maar ik ben maar een beginnerke daarom ben ik voorzichtig met mijn commentaar
grt
dany
Straffe gasten zo in de sneeuw wat gaan crossen de momenten goed vastgelegd, je voelt de verbetenheid van de lopers uit de foto komen, alle drie toppers
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Tja, die sneeuw op zn hoofd, wat doe je dr aan als fotograaf?
Weer eens wat anders dan atleten met (doping) boter op hun hoofd
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
Straffe gasten zo in de sneeuw wat gaan crossen de momenten goed vastgelegd, je voelt de verbetenheid van de lopers uit de foto komen, alle drie toppers
Dit zijn niet zomaar een paar gasten hoor. Zowel Pieter Desmet ( B) als Michel Butter (NL) behoren tot de nationale top en streden in Tilburg om de 1e en 2e plaats in het hoofdprogramma.
Van beiden wordt ook verwacht om straks bij het EK in Brussel een mooie klassering te kunnen behalen. (Pieter moet zich geloof ik nog wel kwalificeren in de Lotto Croscup in Roeselare).
Weer eens wat anders dan atleten met (doping) boter op hun hoofd
Dit zijn niet zomaar een paar gasten hoor. Zowel Pieter Desmet ( B) als Michel Butter (NL) behoren tot de nationale top en streden in Tilburg om de 1e en 2e plaats in het hoofdprogramma.
Van beiden wordt ook verwacht om straks bij het EK in Brussel een mooie klassering te kunnen behalen. (Pieter moet zich geloof ik nog wel kwalificeren in de Lotto Croscup in Roeselare).
Bedankt voor de reactie alvast
Die kwalificatie is gebeurd ondertussen.
O.T. Vind het echt knappe foto's, vooral de eerste voor mij
Comment