Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eifel Rallye
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Eifel Rallye
Oorspronkelijk geplaatst door SMcLean Bekijk berichtmr je stond daar precies wel heel dicht bij...
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Juha. Bekijk berichtIk denk dat er hoogstens een meter tussen zat. Heel lang heb ik er dan ook niet gestaan, nadien ben ik wat achteruit gegaan.
Kan je verzekeren als je zo'n wagen ziet afkomen, en hij begint te schuiven dan maak je dat je weg bent, een andere fotograaf stond letterlijk op een meter naast de crash, hij was met een 600mm foto's aan het maken en had totaal niets zien aankomen ... volgens mij heb je dan toch een engelbewaarder hoor, een meter meer naar rechts en er was geen sprake meer van hem.
Motorsport blijft gevaarlijk, ik zou nooit op zo'n plaats gaan staan, liever een stukje verder weg en met veel mm's werken.
On topic : de foto's zijn natuurlijk wel schitterend, heel mooi gedaan
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
den eerste is echt een topper, soms is het al eens een klein risicootje waard!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk berichtKan je verzekeren als je zo'n wagen ziet afkomen, en hij begint te schuiven dan maak je dat je weg bent, een andere fotograaf stond letterlijk op een meter naast de crash, hij was met een 600mm foto's aan het maken en had totaal niets zien aankomen ... volgens mij heb je dan toch een engelbewaarder hoor, een meter meer naar rechts en er was geen sprake meer van hem.
Comment
Comment