Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eifel Rallye

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eifel Rallye

EOS 30D || EF-S 18-55 f/3,5-5,6 II || EF 55-200 f/4,5-5,6 II USM
    www.rallyfoto.be

Re: Eifel Rallye

3 pracht beelden voor mij 1ste de beste

Comment

die eerste is top
      mr je stond daar precies wel heel dicht bij...
      Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
      Fuji : Fuji X10

Comment

De eerste

Grtz, JanS
        Canon G1X, G7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SMcLean Bekijk bericht
          mr je stond daar precies wel heel dicht bij...
          Ik denk dat er hoogstens een meter tussen zat. Heel lang heb ik er dan ook niet gestaan, nadien ben ik wat achteruit gegaan.
          www.rallyfoto.be

Comment

die foto van Jasper is super

Comment

Prachtige plaatjes, voor mij is nr 3 de beste, mooi scherp, aardige DOF voor de achtergrond en toch een mooie indruk van de snelheid!

Comment

Die eerste !!!!
                http://frederikherregods.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Juha. Bekijk bericht
                  Ik denk dat er hoogstens een meter tussen zat. Heel lang heb ik er dan ook niet gestaan, nadien ben ik wat achteruit gegaan.
                  Je Exif laat 18mm brandpunt zien voor nr1 en nr3, da's echt wel levensgevaarlijk ... kan er van meespreken, stond zelf op enkele meters van de crash op Spa tijdens de warmup lap, de Saleen had de pole te pakken en dan krijgt ie een zwaar ongeval ... wagen total loss, gelukkig de piloot wat door elkaar geschud en enkele blauwe plekken ... had veel erger kunnen zijn.

Kan je verzekeren als je zo'n wagen ziet afkomen, en hij begint te schuiven dan maak je dat je weg bent, een andere fotograaf stond letterlijk op een meter naast de crash, hij was met een 600mm foto's aan het maken en had totaal niets zien aankomen ... volgens mij heb je dan toch een engelbewaarder hoor, een meter meer naar rechts en er was geen sprake meer van hem.

Motorsport blijft gevaarlijk, ik zou nooit op zo'n plaats gaan staan, liever een stukje verder weg en met veel mm's werken.

On topic : de foto's zijn natuurlijk wel schitterend, heel mooi gedaan

Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

den eerste is echt een topper, soms is het al eens een klein risicootje waard!
                    www.rallyandraces.com

Comment

Alledrie echte juweeltjes.
                      Maar als ik een keuze moet maken ga ik voor nummer drie, alleen al dat stof naast te foto brengt de beweging in de foto vind ik!

Grtz, robin
                      If it doesn't break you, it makes you stronger!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Kan je verzekeren als je zo'n wagen ziet afkomen, en hij begint te schuiven dan maak je dat je weg bent, een andere fotograaf stond letterlijk op een meter naast de crash, hij was met een 600mm foto's aan het maken en had totaal niets zien aankomen ... volgens mij heb je dan toch een engelbewaarder hoor, een meter meer naar rechts en er was geen sprake meer van hem.
                        Zolang je de wagens in het oog houdt gaat het nog. Ik kon ze van ver zien aankomen, en als het fout zou gaan, had ik me nog op tijd kunnen bewegen. Ik ga mij ook niet op zo'n plaats zetten als ik het overzicht niet kan bewaren, en als ik er niet meer weg kan (dat is het eerste waar ik op let).
                        www.rallyfoto.be

Comment

Working...
                        X