Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat er hier geen reactie op kwam vind ik raar want ze zijn super.
Technisch knappe foto's in elk geval. Perfect de beweging gevolgd want de bolides zijn uiterst scherp.
Geen storende elementen op de achtergrond, behalve het witte vlak links boven bij de tweede een beetje.
Spijtig dat je een tikkeltje hoog stond VIND IK.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Dat er hier geen reactie op kwam vind ik raar want ze zijn super.
Technisch knappe foto's in elk geval. Perfect de beweging gevolgd want de bolides zijn uiterst scherp.
Geen storende elementen op de achtergrond, behalve het witte vlak links boven bij de tweede een beetje.
Spijtig dat je een tikkeltje hoog stond VIND IK.
Bedankt voor je compliment.
Ik vind het ook jammer dat er soms zo weinig reactie's of tips gegeven worden.
Goede raad of een complimentje, daar doen we het toch ook voor hé, niet?
Deze foto's zijn genomen in Francorchamps, en doordat ik geen acreditatie heb moet ik meestal wel vrij hoog staan om over den draad te geraken. Vandaar de hoge positie.
grts, -nxke-
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Zeer mooie foto's!
Een reactie kan ik je geven, maar raad niet. Want voor mij zijn ze zeer geslaagd, weinig of niets op aan te merken! Je hebt de snelheid weten te illustreren met de bewegings onscherpte van de achtergrond, ondanks dit zijn je auto's zeer scherp, zeer goed gedaan!
Wel een beetje spijtig dat de schaduw van de derde voor de auto valt, maar wat wel opmerkelijk is, is dat het wiel rechts achter (op foto links) juist blokkeert op het moment dat je die foto nam, dit in tegenstelling tot het voorste wiel.. (was waarschijnlijk juist aan het remmen ) Opmerkelijk, maar wel speciaal
Wel een beetje spijtig dat de schaduw van de derde voor de auto valt, maar wat wel opmerkelijk is, is dat het wiel rechts achter (op foto links) juist blokkeert op het moment dat je die foto nam, dit in tegenstelling tot het voorste wiel.. (was waarschijnlijk juist aan het remmen ) Opmerkelijk, maar wel speciaal
In deze bocht heffen die Clio's soms heel even hun rechterachterpoot op, (maar dat kan je door de schaduw jammer genoeg niet zien) waardoor het wiel blokkeert.
grts, -nxke-
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment