Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als je de foto's sRGB als kleurprofiel geeft (ze staan in Adobe RGB), dan zien ze er op de meeste computers beter uit, nu zijn de kleuren (toch zeker in Explorer) heel flets.
In de eerste foto had ik liever een iets langere sluitertijd gezien, nu staan de wielen stil (1/1000sec is wat te kort).
Bij de andere foto's zit er door de wat langere sluitertijd meer actie in.
Hey,
Jij bent wellicht de man met de Nikon (die ook eens die lichtsterke 50mm uitteste)??
De kleuren komen idd wat flets over, maar dat valt wel gemakkelijk aan te passen.
Ook zou k foto 1 en 3 wat meer croppen. Ik vermoed dat dit zeker bij de 3e de intensiteit ten goede zou komen.
Groetjes,
Krist
Hey,
Jij bent wellicht de man met de Nikon (die ook eens die lichtsterke 50mm uitteste)??
De kleuren komen idd wat flets over, maar dat valt wel gemakkelijk aan te passen.
Ook zou k foto 1 en 3 wat meer croppen. Ik vermoed dat dit zeker bij de 3e de intensiteit ten goede zou komen.
Groetjes,
Krist
Ja, dat was ik
bedankt voor de tips.
Hoe waren jouw foto's ?
Comment