Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werelbeker Mountainbike 2008 Houffalize

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Werelbeker Mountainbike 2008 Houffalize

Filip Meirhaeghe kwam er niet aan te pas vandaag... Hij is wel zeer geliefd onder de supporters... in de voorlaatste ronde liet ie onder enthousiast applaus zijn wielerkunsten even tonen... op een steile helling reed ie enkele meters op zijn achterwiel...

Tim W.

Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Re: Werelbeker Mountainbike 2008 Houffalize

Bij de eertse rijdt hij bergop, maar door hem te roteren rijdt hij op zijn achterwiel de berg af. Wat wil je hiermee toevoegen aan de foto als ik vragen mag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
      Bij de eertse rijdt hij bergop, maar door hem te roteren rijdt hij op zijn achterwiel de berg af. Wat wil je hiermee toevoegen aan de foto als ik vragen mag?
      Mee eens. roteren is zelden beter voor een foto en dan alleen nog als het met de beweging versterkt (auto in een schuine bocht of zo). Hier werkt het averechts.
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

Comment

Ik vind het beide mooie foto´s, op de eerste is het aangenomen standpunt wat eigenaardig maar waarschijnlijk ging op dat moment het gewoon om de rijder mooi in het midden van de foto te krijgen?
        BD0723BE

Comment

Heb die foto bewust zo gemaakt... Daarna heb ik vlug camera horizontaal gebruikt en trok meerdere foto's en de tweede is er eentje van.

Tim W.
          Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Comment

De eerste vind ik wel iets hebben . Je kijkt er wat langer naar

Johan

Comment

ja, de laatste ronde van hetzelfde op die plaats.
              Toch tof, echt een sympathieke gast.
              Wat de foto's betreft, haarscherp en goed uitgelicht, proficiat
              Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

De laatste rond wilde ie het inderdaad nogmaals doen, maar het lukte hem maar net om zijn voorwiel te "lichten"... Ik stond onderaan de helling... misschien dat ie bovenaan het ook nog eens geprobeerd heeft... dat weet ik niet zo...

Tim W.

Comment

Working...
                X