Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind je foto's allemaal zeer geslaagd.
Toch even een vraagje : heb je bij de trainingen op het circuit wat meer mogelijkheden om dichter bij de wagens te geraken of niet ? Ik vind dat je op circuit Zolder maar op weinig plaatsen over de omheining geraakt ( of tussen ).
Ben zelf autosportliefhebber en nieuw lid van BD. ( inschrijving is zelfs nog niet verwerkt )
Zelf probeer ik naar races te gaan kijken, maar tijd heb ik meestal te kort...jammer...
Ben wel naar de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup geweest in Francorchamps einde maart. Weinig volk ! Ideaal voor plaatjes...
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_DogBekijk bericht
Knappe foto's.
Mag ik eens vrage met welke combinatie je dit geschoten hebt, dus toestel en lens?
Nog een vraag, waar kan je daar in zolder goed staan om zo fotos te nemen?
Mvg
Deze zijn allemaal met een Canon 40D/70-200 IS 2.8 met 1.4 TC gemaakt, sluitertijden tussen 1/160e en 1/250e afhankelijk van de snelheid van de wagens, iso 100 en f5.6 meestal.
1 en 2 werden gemaakt tussen post 10 en 11, de Lamborghini net na het rechte stuk voor de pitlane.
Ik vind je foto's allemaal zeer geslaagd.
Toch even een vraagje : heb je bij de trainingen op het circuit wat meer mogelijkheden om dichter bij de wagens te geraken of niet ? Ik vind dat je op circuit Zolder maar op weinig plaatsen over de omheining geraakt ( of tussen ).
Accreditatie aanvragen aan SRO, niet bij circuit zelf, die zijn veel te moeilijk meestal, alhoewel het soms ook wel lukt, afhankelijk van welke credentials je kan voorleggen, over de draad 'kruipen' zal niet lang duren bij officiële trainingen of de race zelf, de marshals zijn heel stipt tegenwoordig, alleen de open trainingen op donderdag kan je soms al eens voor de draad staan zonder foto-armbandje ...
Deze zijn allemaal met een Canon 40D/70-200 IS 2.8 met 1.4 TC gemaakt, sluitertijden tussen 1/160e en 1/250e afhankelijk van de snelheid van de wagens, iso 100 en f5.6 meestal.
1 en 2 werden gemaakt tussen post 10 en 11, de Lamborghini net na het rechte stuk voor de pitlane.
Accreditatie aanvragen aan SRO, niet bij circuit zelf, die zijn veel te moeilijk meestal, alhoewel het soms ook wel lukt, afhankelijk van welke credentials je kan voorleggen, over de draad 'kruipen' zal niet lang duren bij officiële trainingen of de race zelf, de marshals zijn heel stipt tegenwoordig, alleen de open trainingen op donderdag kan je soms al eens voor de draad staan zonder foto-armbandje ...
Zo weet iedereen weer het en is het binnenkort gedaan met de fun
Ik kan je verzekeren dat je niet zomaar accreditatie van de SRO zal krijgen, je moet toch redelijk wat kunnen voorleggen van wat je al gedaan hebt, en wat je met de foto's van plan bent ... ik heb van iemand die er werkt gehoord dat ze duizenden aanvragen binnen krijgen telkens er een race is, maar dat het aantal toegestane accreds een héél klein percentage hiervan is.
Zo weet iedereen weer het en is het binnenkort gedaan met de fun
Ik denk echt niet dat ze zomaar aan de eerste de beste toelating gaan geven om voor de omheining te gaan staan hoor. Ik wou gewoon weten of er eventueel plaatsen zijn waar je er over kan kijken waar ik nog niet van weet.
Aan het einde van de startstrook kan je er gemakkelijk over kijken, maar je hebt wel wat zoombereik nodig.
Ben echt niet zinnens om een aanvraag in te dienen.
Want inderdaad, moest iedere liefhebber zomaar toelating krijgen, dan is het wel gedaan met de 'fun'...
in de chicane en de eerste linkse(buitenkant bocht) kan je over de draad fotograferen,ik heb zelfs vandaag een paar "creatievelingen" in de eerste linkse aan de binnenkant van de bocht over de draad zien fotograferen met een serieuze trapladder om op te staan!
Comment