Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BGTC Training op vrijdag (deel 2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• BGTC Training op vrijdag (deel 2)

Nog enkele foto's van vrijdag, deze keer wel de naam goed : Belgian GT Championship

kon het niet laten ... toch een Lamborghini Gallardo GT3R erbij gezet

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: BGTC Training op vrijdag (deel 2)

Ik vind je foto's allemaal zeer geslaagd.
    Toch even een vraagje : heb je bij de trainingen op het circuit wat meer mogelijkheden om dichter bij de wagens te geraken of niet ? Ik vind dat je op circuit Zolder maar op weinig plaatsen over de omheining geraakt ( of tussen ).
    Ben zelf autosportliefhebber en nieuw lid van BD. ( inschrijving is zelfs nog niet verwerkt )
    Zelf probeer ik naar races te gaan kijken, maar tijd heb ik meestal te kort...jammer...
    Ben wel naar de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup geweest in Francorchamps einde maart. Weinig volk ! Ideaal voor plaatjes...
    http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

wagens staan er mooi scherp en goed van kleur op, maar mis wel wat actie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knappe foto's.
        Mag ik eens vrage met welke combinatie je dit geschoten hebt, dus toestel en lens?

Nog een vraag, waar kan je daar in zolder goed staan om zo fotos te nemen?

Mvg
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
          Knappe foto's.
          Mag ik eens vrage met welke combinatie je dit geschoten hebt, dus toestel en lens?

Nog een vraag, waar kan je daar in zolder goed staan om zo fotos te nemen?

Mvg
          Deze zijn allemaal met een Canon 40D/70-200 IS 2.8 met 1.4 TC gemaakt, sluitertijden tussen 1/160e en 1/250e afhankelijk van de snelheid van de wagens, iso 100 en f5.6 meestal.

1 en 2 werden gemaakt tussen post 10 en 11, de Lamborghini net na het rechte stuk voor de pitlane.

Oorspronkelijk geplaatst door klitorino Bekijk bericht
          Ik vind je foto's allemaal zeer geslaagd.
          Toch even een vraagje : heb je bij de trainingen op het circuit wat meer mogelijkheden om dichter bij de wagens te geraken of niet ? Ik vind dat je op circuit Zolder maar op weinig plaatsen over de omheining geraakt ( of tussen ).
          Accreditatie aanvragen aan SRO, niet bij circuit zelf, die zijn veel te moeilijk meestal, alhoewel het soms ook wel lukt, afhankelijk van welke credentials je kan voorleggen, over de draad 'kruipen' zal niet lang duren bij officiële trainingen of de race zelf, de marshals zijn heel stipt tegenwoordig, alleen de open trainingen op donderdag kan je soms al eens voor de draad staan zonder foto-armbandje ...

Mark
          Last edited by LamboCars; 12 april 2008, 16:00.

Comment

Zo weet iedereen weer het en is het binnenkort gedaan met de fun

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
            Deze zijn allemaal met een Canon 40D/70-200 IS 2.8 met 1.4 TC gemaakt, sluitertijden tussen 1/160e en 1/250e afhankelijk van de snelheid van de wagens, iso 100 en f5.6 meestal.

1 en 2 werden gemaakt tussen post 10 en 11, de Lamborghini net na het rechte stuk voor de pitlane.

Accreditatie aanvragen aan SRO, niet bij circuit zelf, die zijn veel te moeilijk meestal, alhoewel het soms ook wel lukt, afhankelijk van welke credentials je kan voorleggen, over de draad 'kruipen' zal niet lang duren bij officiële trainingen of de race zelf, de marshals zijn heel stipt tegenwoordig, alleen de open trainingen op donderdag kan je soms al eens voor de draad staan zonder foto-armbandje ...

Mark
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
              Ik kan je verzekeren dat je niet zomaar accreditatie van de SRO zal krijgen, je moet toch redelijk wat kunnen voorleggen van wat je al gedaan hebt, en wat je met de foto's van plan bent ... ik heb van iemand die er werkt gehoord dat ze duizenden aanvragen binnen krijgen telkens er een race is, maar dat het aantal toegestane accreds een héél klein percentage hiervan is.

Mark

Comment

3 mooie pannings maar ik zou liever wat meer afwisseling in je foto's zien!
                www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                  Ik denk echt niet dat ze zomaar aan de eerste de beste toelating gaan geven om voor de omheining te gaan staan hoor. Ik wou gewoon weten of er eventueel plaatsen zijn waar je er over kan kijken waar ik nog niet van weet.
                  Aan het einde van de startstrook kan je er gemakkelijk over kijken, maar je hebt wel wat zoombereik nodig.
                  Ben echt niet zinnens om een aanvraag in te dienen.
                  Want inderdaad, moest iedere liefhebber zomaar toelating krijgen, dan is het wel gedaan met de 'fun'...
                  http://www.knstyle.be

What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

Comment

Panning en kleuren dik in orde
                    Geen voorkeur alle drie goed

Mvg Phil

Comment

in de chicane en de eerste linkse(buitenkant bocht) kan je over de draad fotograferen,ik heb zelfs vandaag een paar "creatievelingen" in de eerste linkse aan de binnenkant van de bocht over de draad zien fotograferen met een serieuze trapladder om op te staan!
                      grts; M

Comment

Scherpe en kleurvolle reeks

Comment

Zeer knappe reeks...
                          www.svenfotopagina.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door casper44 Bekijk bericht
                            Zeer knappe reeks...
                            I agree.
                            Canonian

Comment

Working...
                            X