Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aikido

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aikido

Enkele foto's genopen op een Aikido Stage in Abscon waar ik een tijdje terug aan deel nam.

Camera: Canon EOS 40D
    Exposure: 0.017 sec (1/60)
    Aperture: f/5
    Focal Length: 28 mm
    ISO Speed: 500
    Exposure Bias: 0 EV
    Flash: Flash did not fire
    Exposure Program: Aperture priority
    Shutter Speed: 6/1
    Metering Mode: Center Weighted Average

Exposure: 0.01 sec (1/100)
    Aperture: f/5
    Focal Length: 28 mm
    ISO Speed: 1250
    Shutter Speed: 53/8
    Metering Mode: Pattern

Exposure: 0.008 sec (1/125)
    Aperture: f/7.1
    Focal Length: 38 mm
    ISO Speed: 400
    Shutter Speed: 7/1
    Metering Mode: Pattern

Was soms nogal moeilijk om scherp te stellen met al die bewegingen, maar vind deze wel geslaagd. Ik denk dat ik voor zo'n zaken toch wel eens een lichtsterke lens zal moeten aanschaffen, want meestal is de belichting in de zaal ook niet echt optimaal.

Voor de geinteresseerden zijn er nog meer te vinden in mijn Flickr Account h e :-)

Groeten,

Stefaan
    Langs Vlaamse Wegen een gratis Video Podcast voor Wandel Liefhebbers.
    iTutor PodCast Mac Video Tutorials voor de Vlaamse Mac gebruiker.

Re: Aikido

Kun je ze wat groter posten? Dan zijn ze beter te beoordelen. Het lijken alleszins mooie platen
    Groetjes, KC
    www.sportbeelden.com

Comment

Hm, ik heb ze opzettelijk in dat formaat gekozen omdat ze anders aan de langste zijde boven de 900 pixels zitten.

Klik anders eens op de foto, dan zou je op de flickr pagina moeten komen waar je nog op All sizes kan klikken om ze in groter formaat te zien.

Groeten,

Stefaan

Comment

Ze zijn maar 500 op de langste zijde.
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Ik weet het, maar de andere optie die ik had was al onmiddellijk 1024. Geen idee hoe ik voor een Flickr Foto hier de breedte en hoogte zelf kan opgeven.

Groeten,

Stefaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Annunaki Bekijk bericht
            Ik weet het, maar de andere optie die ik had was al onmiddellijk 1024. Geen idee hoe ik voor een Flickr Foto hier de breedte en hoogte zelf kan opgeven.

Groeten,

Stefaan
            Door de foto gewoon zelf te verkleinen voor je die upload. Bijvoorbeeld met BDsizer.
            Panasonic G1

Comment

Bestaat dat dan ook voor Mac ? Trouwens dan moet ik die foto's zelf ook ergens hosten. Niet dat het een probleem is hoor, ik heb ruimte genoeg daarvoor, maar vond het een beetje zinloos om de foto op twee verschillende plaatsen te uploaden :-)

Groeten,

Stefaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Annunaki Bekijk bericht
                Bestaat dat dan ook voor Mac ? Trouwens dan moet ik die foto's zelf ook ergens hosten. Niet dat het een probleem is hoor, ik heb ruimte genoeg daarvoor, maar vond het een beetje zinloos om de foto op twee verschillende plaatsen te uploaden :-)

Groeten,

Stefaan
                Neen, dat bestaat naar mijn weten niet voor Mac. Ik gebruik zelf ook een Mac en ik gebruik altijd photoshop om te verkleinen. Ik denk dat het ook met Automator zou moeten gaan, maar hoe weet ik niet juist.
                Je kan de verkleinde foto toch gewoon op je flickr account plaatsen. Ik verklein mijn foto's altijd zelf voor ik ze op mijn flickr account upload en daar zijn totaal geen problemen aan verbonden.
                Panasonic G1

Comment

Jammer dat je niet gewoonweg een foto uit flickr kan linken met een bepaalde afmeting :-(

Ik vind het een beetje spijtig om mijn foto's eerst te resizen voor ik ze upload naar flickr, want Flickr is een beetje een backup voor mij ook he :-)

Comment

Working...
                  X