Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Veel kan jij daar ook niet op een snowboard of op skie's gestaan hebben é
jawel hoor
maar eh, ook veel met mijn gezicht in de sneeuw gelegen, zeker als ik die teamriders daar in den diepsneeuw probeerde te volgen met mn fotorugzak op de rug
Alleen zou ik bij foto 2 de onderste helft durven weghalen, om nog meer de nadruk te leggen op de skiër.
sommige foto's heb ik enkel de skiër in beeld gebracht mooi beeldvullend, maar toch blijft het belangrijk dat de kicker ook nog op de foto staat, zo zie je veel beter hoe hoog hij nu werkelijk springt. de opvliegende sneeuw van de sprong is een extraatje
Comment