Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Mooie actie in 1 & 3 waarbij 1 mijn voorkeur draagt. Beetje aanpassing van den menu kan imho geen kwaad, beetje bijkruiden met de kleuren en een snuifje licht zal het lekkerder doen smaken. 2 de mindere van de 3 maar het standpunt maakt het iets beter (kwist nie da gij nog door uw knieën geraakte).
Mooie actie in 1 & 3 waarbij 1 mijn voorkeur draagt. Beetje aanpassing van den menu kan imho geen kwaad, beetje bijkruiden met de kleuren en een snuifje licht zal het lekkerder doen smaken. 2 de mindere van de 3 maar het standpunt maakt het iets beter (kwist nie da gij nog door uw knieën geraakte).
Hans.
hans, nog nooit in een gracht gelegen voor een lager standpunt, moet je zeker eens doen (dan hoef je niet door de kniëen ... heb ten andere meer dan genoeg op mijn kniëen gelegen)
groetjes
Hans.
Heb ik niet meer veel aan toe te voegen!
(Ik heb hem al eens zien liggen plat op zijne buik met z'n knieen omhoog, maar dat is idd al jaren geleden!)
Comment