Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog eens hannut

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog eens hannut

dwars

op de rem (waar naartoe ?)

nog dwars

nikon coolpix s9100

Re: nog eens hannut

alle drie wat té dicht (volgens mij..)

Ik zie niet echt vanwaar de wagen komt, en waar hij zou moeten naar toe rijden...
    www.daviddesign.be

Comment

Mooie actie in 1 & 3 waarbij 1 mijn voorkeur draagt. Beetje aanpassing van den menu kan imho geen kwaad, beetje bijkruiden met de kleuren en een snuifje licht zal het lekkerder doen smaken. 2 de mindere van de 3 maar het standpunt maakt het iets beter (kwist nie da gij nog door uw knieën geraakte).

Hans.
      www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derHans Bekijk bericht
        Mooie actie in 1 & 3 waarbij 1 mijn voorkeur draagt. Beetje aanpassing van den menu kan imho geen kwaad, beetje bijkruiden met de kleuren en een snuifje licht zal het lekkerder doen smaken. 2 de mindere van de 3 maar het standpunt maakt het iets beter (kwist nie da gij nog door uw knieën geraakte).

Hans.
        hans, nog nooit in een gracht gelegen voor een lager standpunt, moet je zeker eens doen (dan hoef je niet door de kniëen ... heb ten andere meer dan genoeg op mijn kniëen gelegen)
        groetjes
        nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door derHans Bekijk bericht

Hans.
          Heb ik niet meer veel aan toe te voegen!
          (Ik heb hem al eens zien liggen plat op zijne buik met z'n knieen omhoog, maar dat is idd al jaren geleden!)
          www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikke Bekijk bericht
            Heb ik niet meer veel aan toe te voegen!
            (Ik heb hem al eens zien liggen plat op zijne buik met z'n knieen omhoog, maar dat is idd al jaren geleden!)

junior het is lang geleden dat je dat gezien hebt, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik het niet meer kan
            nikon coolpix s9100

Comment

Working...
            X