Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aiaiai - Proximus Diamond Games

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Aiaiai - Proximus Diamond Games

3X Ai Sugiyama, Sigma 105mm f2.8, 1/320, iso 900

Ik probeerde eerst de actie te vangen met de Nikon 18-200 3.5-5.6 VRII, maar deze miste toch de scherpte volopen op de telekant, en was bovendien niet lichtsterk genoeg. Ik heb toen mijn macrolens opgeschroefd en tot mijn grote verbazing kon de AF-tracking van de D300 de lens snel genoeg bijsturen.

Smt.
    Last edited by summit; 7 maart 2008, 16:07.
    Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

Re: Aiaiai - Proximus Diamond Games

stukken beter zo, mooie serie

Comment

zeer zeker een mooie reeks!

Tweede de beste voor mij , bij de andere twee mis ik het balletje toch wel een beetje!
      groeten, Erik. -BD0841BE-
      http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Qua kleurtjes vind ik de eerste wel net iets fijner als de andere twee. Wel lekker scherp allemaal!

Maar bij 1 en 3 mis ik wel erg het balletje. Je zou nog kunnen overwegen deze er bij in te shoppen...

Wel een tikje jammer dat je alleen deze opvolgende momenten laat zien. Heb je niet nog meer andere momenten?
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

Strakke platen
          Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
          Mijn foto's
          Mijn blogje

Comment

zo ist mooi hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
              Maar bij 1 en 3 mis ik wel erg het balletje. Je zou nog kunnen overwegen deze er bij in te shoppen...
              En denk je dat de foto's dan nog gaat kloppen??? Ze begint haar zwaai en de bal is daar dan al! Balletjes bijshoppen is voor prutsers die niet capabel zijn op het juiste moment af te drukken. Hier bedoel ik jou niet mee Summit want jij wil duidelijk een reeks laten zien en dan is het logisch dat niet overal een bal op staat.
              Aan iedereen die overweegt om balletjes of eender wat bij of weg te shoppen: neem meer tijd om een beter standpunt te zoeken en werk aan je reflexen en timing om op het juiste moment af te drukken. Denk niet van, bwa ik shop er dat straks wel bij of uit, neen, streef naar de perfecte foto, direct uit je camera. Dat geeft véééél meer voldoening!

Comment

Working...
              X