Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op zich knappe opnamen, maar waarom het scheef zetten (25 graden bij 2 en 50 graden bij 3)? Dit hebben de foto's niet nodig een geven een onnatuurlijke dynamiek aan de foto. Wielrenners hellen naar links in een linkse bocht en niet naar rechts.
Normaal geen fan van dit soort foto´s wegens de schreeuwerigheid van de kleuren maar deze bewerking kan ik heel erg smaken.
Sober, mooi en pakkend. voorkeur voor n°2
Op zich knappe opnamen, maar waarom het scheef zetten (25 graden bij 2 en 50 graden bij 3)? Dit hebben de foto's niet nodig een geven een onnatuurlijke dynamiek aan de foto. Wielrenners hellen naar links in een linkse bocht en niet naar rechts.
No 2 lijkt me juist zo genomen, qua hoek naar de opname, maar bij het overnemen op de baan (no 3) kan de renner die hoog zit wel degelijk naar de 'verkeerde' kant neigen want hij vindt zo z'n elan. (dat was temninste zo toen ik zelf nog reed: deste schever deste meer als een speer er vandoor).
De eerste kan mij niet zo bekoren. Wel mooi standpunt, maar het half doormidden snijden van de renners vind ik niet erg fraai.De laatste is wel ok, maar echt bijzonder vind ik em niet, weet ook niet goed hoe.
De z/w omzetting doet de sfeer van de platen wel ten goede denk ik, persoonlijk vind ik het wel mooi iig.
Comment