Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pampa sleddog

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pampa sleddog

Tussen de vele fotografen met dure grote lenzen, liep ik met mijn 18-55 verbaasd te genieten van mijn allereerste sleddog evenement.

Stilte voor de storm (1 van de honden van de EU kampioen)

17 honden (waaronder vermoedelijk ook deze van hierboven) ingespannen voor een quad. Allen wild van nervositeit. Ik ook.

Naast de grote kleppers, ook aandacht voor de kleine teams.

(Bij Fotofun staat ook nog een pampahaas)

Bedankt voor het aanraden van dit evenement via dit forum en bedankt aan de organisators. Volgend jaar wil ik dit opnieuw zien. Ik ben ook wel eens benieuwd waar/bij wie die honden gehuisvest zijn en hoe die er dagdagelijks mee omgaan. Ik ben enorm geboeid.

Groetjes,
    Dieter

Re: Pampa sleddog

Knappe sfeervolle foto's Dieter!
    Canonian

Comment

euhm denk niet dat de erste foto een hond van Joël is.

die eerste hond is een malamute van Guy Marinus volgens mij (wit mercedes camionneke op de grote stake out aan de tent)

Joël EK spint heeft een iveco camionneke met grote sticker op van hem en zijn team.
      BD0789BE

Comment

ok, dat kan. Die hond hoorde alleszins tot een groot team dat ingeketend lag links van die camionette, maar er stond wel een (blauwe?) aanhangwagen dichterbij die honden. Misschien lagen de honden van de EU kampioen achter zijn wagen ipv ernaast, want daar zaten ook nog honden, maar ik hield liever wat afstand

Comment

Prachtig!!

Comment

@ Dieter: Vraag maar raak hoor, als je iets wilt weten betreffende sledehondensport...

Groetjes Marjolein (mushers-vrouw en dus sledehondeneigenaresse )

Comment

Voor mij de tweede

Comment

Working...
              X