Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je hebt eigenlijk wel gelijk. Het ging met haar niet zo goed als verwacht maar dat is bij nader inzien op de foto's niet duidelijk genoeg te zien. Ik zal het aanpassen (als dat mag van de mods).
Technisch prima plaatjes lijkt mij. Wel mis ik de benen wat in de serie, een foto met veel meer ruimte onder dus.
Daarnaast vind ik een wat lager standpunt vaak ook mooier, in het geval van foto 1 en 2 wordt een beetje neergekeken op de atlete. Bij de laatste foto lijkt dit wel goed.
........Spijtig dat ik Xenia niet zie in de achtergrond
Van Xenia heb ik ook een foto maar die vond ik niet goed genoeg om in showcase te zetten. Ligt beslist niet aan Xenia trouwens, die heeft haar best enorm goed gedaan in Roeselare.
.... Daarnaast vind ik een wat lager standpunt vaak ook mooier, in het geval van foto 1 en 2 wordt een beetje neergekeken op de atlete. .....
Dit ben ik met je eens. Ik ben zelf 1,93m en Veerle is stukken kleiner dus het zit er dan soms in. Op een andere meer regionale wedstrijd heb ik met een veel lager standpunt geexperimenteerd. Zie Horendonk 10 engelse mijl
In ieder geval bedankt voor de reacties en opmerkingen
Comment