Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FIA GT - Zolder - de uitslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FIA GT - Zolder - de uitslag

Hello,

dit zijn de wagens die de drie eerste posities behaalden tijdens de 10e ronde van het kampioenschap :

De winnaar : Aston Martin DBR9 (Wendlinger/Sharp)

Tweede plaats : Corvette C5R (Kumpen/Longin)

Derde positie : Maserati MC12 GT1 (Biagi/Bartels)

Natuurlijk jammer dat er geen Lamborghini in de top drie staat ...

Mark
    Last edited by LamboCars; 22 oktober 2007, 11:58.
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: FIA GT - Zolder - de uitslag

mooie reeks... snelheid zit er goed in!

Comment

Mooie reeks, mis tikkeltje scherpte bij je derde en je eerste is imho erachter ook te maken.

Ik betrap mezelf erop dat ik de neiging heb om de foto's van degenen die een accreditatie hebben verkregen strenger te beoordelen dan degenen die achter het draadje moeten blijven staan, waarvoor alvast mijn excuses daar ik niemand tegen de borst wil stoten. Voor de meesten onder ons is en blijft het tenslotte een fijne hobby. Ik baseer me hierbij op alle, tot nu toe getoonde foto's van afgelopen weekend in Zolder. Ik zie daarom ook graag de meerwaarde tussen de foto's voor en achter, en net die meerwaarde (want dat is het in feite ook) mis ik een beetje in sommige van de getoonde foto's.
      Ik zeg niet dat ik het kan, maar hoop ooit eens accreditatie te verkrijgen opdat ik het verschil tussen voor en achter zelf eens kan ervaren.

Vriendelijke groeten,
      Hans.
      www.rallyandraces.com

Comment

Het kan niet altijd perfect zijn hé, maar als ik zie welke foto's op de FIA GT site staan, en op sommige pers sites van de teams die in de FIA GT staan, dan denk ik dat mijn foto's zeker mee kunnen ... en die gasten hebben altijd de beste plaatsen, voor de draad.

Ik ben ervan overtuigd dat je door de draad (of erover als je zoals mij 2m05 bent ) soms véél betere foto's maakt, maar daar gaat het niet om vind ik persoonlijk.

Trouwens, mijn foto's van de Lambo's die in de FIA GT rondrijden worden door Reiter Engineering met open armen ontvangen, ik werd aan de hand van deze foto's zelfs wederom door Hans Reiter persoonlijk uitgenodigd om de proefritten van de 2008 versie van de GT1 en GT3 wagens mee te maken, net zoals ik eind vorig jaar de testen van de 2007 R-GT Le Mans mocht meemaken op de Salzburg Ring ... dus zo slecht zullen mijn foto's dan toch niet zijn hé.

Het is allemaal een kwestie van oefenen en ervaring opdoen, en ik zal de eerste zijn om de zeggen dat ik nog veel moet oefenen ... maar zo zijn we toch allemaal begonnen dacht ik

Dit was de eerste keer dat ik op Zolder was trouwens, en die accreditatie heb ik van de FIA zelf gekregen, niet van het Circuit-Zolder, gewoon aangevraagd en de juiste credentials doorgegeven, het is echt geen onmogelijke zaak hoor, gewoon vragen ... een eigen magazine uitgeven en een site hebben die duizenden bezoekers per dag mag ontvangen helpt natuurlijk wel .

Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Mooie reeks maar toch had ik die eerste rechter geplaatst.

Comment

Dat is allemaal goed en wel maar hier is het zaak om de foto's te beoordelen, vanwaar ze gemaakt zijn heeft er inderdaad weinig mee te maken.
            foto 1 vind ik de beste van de drie, mooie panning + mooie uitsnede.
            foto 2 is totaal niet scherp en foto 3 is volgens mij ook alleen maar scherp op zijn neus, ook die vlek van het licht stoort mij ook, maar zoals ge zelf zegt, het is een kwestie van oefenen en ervaring opdoen!
            grts, Spikke!
            www.rallyandraces.com

Comment

Doe voor mij ook maar de Aston.

Comment

Een mooi omschreven antwoord.
                Ik ben ervan overtuigd dat je door de draad (of erover als je zoals mij 2m05 bent ) soms véél betere foto's maakt, maar daar gaat het niet om vind ik persoonlijk.
                Inderdaad, het is nog steeds het ventje dat op het juiste moment met de juiste instellingen op het knopje moet duwen. Waar ie op dat moment staat is al dan niet van minder belang, als ie ermee het doel kan bereiken dat ie voor ogen heeft is het goed. Mij ging het enkel om een mogelijke meerwaarde die je er aan kan geven afhankelijk van de plaats waar je staat, maar dat is iets, zoals ik al eerder zei, wat ik zelf nog hoop te ervaren, en kan ik zelf die conclusie trekken.
                Trouwens, mijn foto's van de Lambo's die in de FIA GT rondrijden worden door Reiter Engineering met open armen ontvangen, ik werd aan de hand van deze foto's zelfs wederom door Hans Reiter persoonlijk uitgenodigd om de proefritten van de 2008 versie van de GT1 en GT3 wagens mee te maken, net zoals ik eind vorig jaar de testen van de 2007 R-GT Le Mans mocht meemaken op de Salzburg Ring ... dus zo slecht zullen mijn foto's dan toch niet zijn hé.
                Goe bezig !
                Het is allemaal een kwestie van oefenen en ervaring opdoen, en ik zal de eerste zijn om de zeggen dat ik nog veel moet oefenen ... maar zo zijn we toch allemaal begonnen dacht ik
                Volgens mij zijn we allemaal nog bezig.

Vriendelijke groeten,
                Hans.
                www.rallyandraces.com

Comment

Prachtige foto's, mijn voorkeur gaat tevens naar foto: de DBR9.
                  Groetjes Frulleke

Foto's onthouden wat mensen vergeten.

Comment

Working...
                  X