Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FIA GT round 10 - Zolder 20/10

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• FIA GT round 10 - Zolder 20/10

Een heeel gedoe vooraf, maar we zijn er toch met een camera geraakt.

Eindelijk mijn wel verdiende media toegang gekregen op circuit Zolder.
    Enkel moest ik het nu wel een Canon 350D doen....

HUH?? een 350D ?? ja mijn D2x moet opgelapt worden na het betrokken geweest te zijn bij een crash op circuit Hockenheim. Omdat de wel bekende service van Nikon niet al te best is was er dus enkel een D80 toestel beschikbaar. Iets waar ik niks aan heb want deze werkt op SD kaarten.
    De 350D is van een maat en klasgenoot.

Het is zo-ie-zo al moeilijk om met een minder goed toestel te werken, maar al helemaal als het van een ander merk is.

Toch met momenten lekker staan schieten.

Re: FIA GT round 10 - Zolder 20/10

Ai dat is minder van dat ongelukje!!hopelijk komt dat snel weer in orde.

Maar voor de rest toch weer prachtige foto's gemaakt , was deze week nog in zolder en merkte hoe moeilijk het was daar mooie foto's te maken zonder dat je perstoegang hebt...jij had blijkbaar geluk
    FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Ja zonder media toegang is het niks.

De beste plek is dan tegen een uur of 4 op de bekende zandheuvel. De paddock is ook niet echt super te noemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
        Ja zonder media toegang is het niks.

De beste plek is dan tegen een uur of 4 op de bekende zandheuvel. De paddock is ook niet echt super te noemen.
        idd...

Als je een mooi plekje op de nieuwe tribune hebt , dan valt het ook wel mee , maar verder is Zolder triestig zonder perstoegang...
        FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Zelfs zonder perstoegang kan je leuke plaatjes schieten op Zolder. Al is het met waarschijnlijk wel gemakkelijker. Maar als ik zie met welk een materiaal sommigen voor "den draad" geraken heb ik wel mijn twijfels over het rechtvaardig toekennen van deze toegangen.
          www.mussedigital.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Musse Bekijk bericht
            Zelfs zonder perstoegang kan je leuke plaatjes schieten op Zolder. Al is het met waarschijnlijk wel gemakkelijker. Maar als ik zie met welk een materiaal sommigen voor "den draad" geraken heb ik wel mijn twijfels over het rechtvaardig toekennen van deze toegangen.

Mee eens.. aan de andere kant hebben sommige FIA fotografen ook niet meer an een 10D of een D200.

Gisteren was er nog zo'n snotneus van z'n neus aan het maken in het perscentrum om dat hij geen media toegang kreeg. Toen ik hem vandaag zag had tie ook niet meer dan een D50 met Tamron lensje.... :S

Voor mij volgend seizoen weer de D2x want dit was mij het laatste geplande race-event.

Comment

3 mooie, ge moogt ze alleen wat groter posten, is een beetje makkelijker om te beoordelen!
              Het beste maken van elke situatie is de kunst van een goede foto, volgens mij heeft dat weinig te maken met voor of achter den draad te staan.
              Al kan ik niet ontkennen dat het voor den draad wel wat gemakkelijker zou zijn! Maar voor mij is dat geen must voor goede foto's te maken, ik denk dat ik het bewijs daarvoor al meermaals bewezen heb. (in alle bescheidenheid natuurlijk)
              grts, spikke!
              www.rallyandraces.com

Comment

Mooie reeks, lichte voorkeur voor nr. 1, maar ze zijn idd wat te klein voor te beoordelen. Ben ook een klein beetje van mening dat er meer had ingezeten, vermits je accreditatie had. De eerste schiet je met het juiste materiaal ook door den draad uit, uit 2 haal je imho meer als je'm cropt (dit is dan wel weer eentje die je niet door de draad kunt schieten).

ik denk dat ik het bewijs daarvoor al meermaals bewezen heb. (in alle bescheidenheid natuurlijk)
                In alle bescheidenheid natuurlijk hè , maar een (totale) redenering die klopt als een bus.

Hans.
                www.rallyandraces.com

Comment

*foto's verwijderd van de host*
                  Last edited by McCoy24; 24 oktober 2007, 08:56.

Comment

Working...
                  X