Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
24 uren van Zolder
Collapse
X
-
-
Re: 24 uren van Zolder
Knappe plaatjes!
Voor mij is het de eerste die het meest in de smaak valt. Dit omdat het licht er mooi op invalt en omdat het wel grappig is hoe Ron Marshal de livery aan 't controleren is.
Mvg...Nikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
-
Ik ga ook voor je eerste !
Comment
-
Voor mij ook zeker de eerste! Niet makkelijk om de belichting mooi te krijgen met zo'n donkere wagen binnen een garage met tegenlicht
Oh ja: het is ook een der mooiste wagens van het moment (straat-versie dan)1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Comment
-
ik zou er vlug 2 wegnemen (max 3 per post)
foto 1 is wel mooi
Comment
-
-
Mooie foto's, vooral die van de Aston in de pitlane. Mijn man zijn droomwagen. Hij Heeft bijna alle Aston's is miniatuur. Drie jaar geleden heb ik iemand tegen gehouden die reed met een DB7 Vantage. De vraag gesteld of hij mijn man eens wilde komen halen voor een ritje. Die man heeft zijn woord gehouden en is tot bij ons geweest. Echtgenoot wist totaal van niets af. (Verjaardagsverassing). Ze zijn toen richting hasselt gereden en daar kreeg mijn man tehoren dat hij de rid mocht afmaken richting huiswaarts. Toen hij hier aankwam stond ik niet klaar met de camera en was ik wat teleurgesteld dat ik dit niet op beeld had kunnen vast zetten. O, zei die mens "geen probleem, hier is de sleutel en ga maar". Ik durf je zeggen dat mijn man terug een klein manneke was. Hij ervaarde dit als zijn mooiste verjaardags geschenk ooit.Groetjes Frulleke
Foto's onthouden wat mensen vergeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT2-R Bekijk berichtIk ben nieuw op dit forum. Hier zijn enkele foto's van de 24h van Zolder. Volgende week zal ik ook foto's posten van de FIA GT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk berichtGT2-R, Ik weet niet of het wel netjes is om iemand anders' topic "over te nemen" en je eigen foto's te plaatsen. Misschien had je beter een eigen topic gestart. Dat lijkt op dit forum toch de gewoonte te zijn... Desalniettemin moet het gezegd worden dat uw foto's fantastisch zijn! Ik vind ze uitblinken in creativiteit. Prima werk, laat maar komen die FIA GT!
Comment
Comment