Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afzien op Ironman

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afzien op Ironman

Een poging om sport te fotograferen met een prosumer...

Groeten

Re: Afzien op Ironman

Die eerste vind ik een mooi beeld.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Voor alle duidelijkheid: de Antwerp Ironman 70.3 is geen Ironman maar een halve Ironman. 70.3 slaat op het aantal landmijlen dat in totaal in de drie sporten wordt afgelegd.

Halve Ironmans zijn halve triatlons, dwz 1,9 km zwemmen, 90 km fietsen en 21 km lopen. Ironmans zijn volledige triatlons: 3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en daarna 42,2 km lopen. Ik doe zelf de lange afstand en ik kan je uit ervaring vertellen dat een Ironman drie keer zo zwaar is als een halve. Wie kickt op afzien, zoals ondergetekende, is Antwerpen maar klein bier hoor.

Comment

Mooie sport maar op beide foto´s zie ik geen afzien zoals je topictitel laat veronderstellen
        Toch een voorkeur voor de 2de omdat deze mooi scherp is en qua standpunt stukken beter is dan die 1ste waar je vanboven hebt gefotografeerd
        BD0723BE

Comment

Mooi scherp en goed belicht, maar zoals altijd zoek ik de isolatie van het onderwerp en dat mis ik wat.
          Weet niet wat de mogelijkheden van zo'n prosumer zijn (of wat het is eigenlijk ) maar die 2de met diafragma 2.8 en een brandpunt van 200-300mm zou een knappe foto opgeleverd hebben met enkel "de passage" scherp en de rest wazig in de achtergrond.
          Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Mooie sport maar op beide foto´s zie ik geen afzien zoals je topictitel laat veronderstellen
            was ook mijn eerste gedacht...
            de 2e foto is ook misschien ietsjes overbelicht
            One life, live it!
            vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Thanks voor de comment, zoals ik al zei het is een poging hé...

Comment

Working...
              X