Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor alle duidelijkheid: de Antwerp Ironman 70.3 is geen Ironman maar een halve Ironman. 70.3 slaat op het aantal landmijlen dat in totaal in de drie sporten wordt afgelegd.
Halve Ironmans zijn halve triatlons, dwz 1,9 km zwemmen, 90 km fietsen en 21 km lopen. Ironmans zijn volledige triatlons: 3,8 km zwemmen, 180 km fietsen en daarna 42,2 km lopen. Ik doe zelf de lange afstand en ik kan je uit ervaring vertellen dat een Ironman drie keer zo zwaar is als een halve. Wie kickt op afzien, zoals ondergetekende, is Antwerpen maar klein bier hoor.
Mooie sport maar op beide foto´s zie ik geen afzien zoals je topictitel laat veronderstellen
Toch een voorkeur voor de 2de omdat deze mooi scherp is en qua standpunt stukken beter is dan die 1ste waar je vanboven hebt gefotografeerd
Mooi scherp en goed belicht, maar zoals altijd zoek ik de isolatie van het onderwerp en dat mis ik wat.
Weet niet wat de mogelijkheden van zo'n prosumer zijn (of wat het is eigenlijk ) maar die 2de met diafragma 2.8 en een brandpunt van 200-300mm zou een knappe foto opgeleverd hebben met enkel "de passage" scherp en de rest wazig in de achtergrond.
Comment