Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwerp IronMan 70.3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Antwerp IronMan 70.3

Zondag 5-8-2007: de Antwerp IronMan 70.3 - Marc Herremans Classic halve triatlon. Op de thermometer 32°C, onder deze hitte zetten de atleten hun prestatie neer.
    Hier de nr's 1&2 bij de dame's

Ik de hoop dat jullie het wat vinden.

Het VERVOLG

Meer vind je hier
    Last edited by photogRAF; 10 augustus 2007, 11:35.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Re: Antwerp IronMan 70.3

Je foto's zijn mooi scherp maar ik mis toch wat de sfeer van de wedstrijd. Zeker bij het looponderdeel had ik zelf wat meer van de omgeving in beeld gebracht.

Zeer mooie wedstrijd trouwens, heb ook meegedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
      Je foto's zijn mooi scherp maar ik mis toch wat de sfeer van de wedstrijd. Zeker bij het looponderdeel had ik zelf wat meer van de omgeving in beeld gebracht.

Zeer mooie wedstrijd trouwens, heb ook meegedaan.
      volgens mij missen ze eerlijk gezegd wat scherpte... het felle zonlicht is natuurlijk ook niet ideaal, je krijgt nogal zware schaduwen.

op naar de volgende triatlon zou ik zeggen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk bericht
        volgens mij missen ze eerlijk gezegd wat scherpte... het felle zonlicht is natuurlijk ook niet ideaal, je krijgt nogal zware schaduwen.
        De foto op de fiets is niet 100% scherp door het meetrekken van de camera dat weet ik, maar als die andere 2 niet scherp zijn...
        Wat betreft dat felle zonlicht, ik wou nog vragen of ze hun klakske even wilden afzetten, ze zouden beter op de foto staan.

@frankonl: Proficiat met je prestatie. Misschien staat ge ook wel ergens tussen de beelden die ik geschoten heb.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
          De foto op de fiets is niet 100% scherp door het meetrekken van de camera dat weet ik, maar als die andere 2 niet scherp zijn...
          Wat betreft dat felle zonlicht, ik wou nog vragen of ze hun klakske even wilden afzetten, ze zouden beter op de foto staan.

@frankonl: Proficiat met je prestatie. Misschien staat ge ook wel ergens tussen de beelden die ik geschoten heb.
          ik had het idd over die tweede, 1 en 3 zijn scherp, maar worden dan "overschaduwd" door het felle zonlicht

Comment

Mooie crops , kort op de aktie en met de wazige achtergrond goede isolatie van het essentiele..
            2 was geen gemakkelijke, maar ik vind em wel goed, geeft de snelheid van de aktie mooi weer.
            Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
              Er zitten een paar mooie sfeerbeelden tussen. Ik sta er niet bij maar dat hoeft ook niet. En wat de wedstrijd zelf betreft: dit is bijlange geen volledige triatlon hoor, Antwerpen is maar een halve. Iedereen zo zijn kicks he.

Comment

Working...
              X