Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Antwerp IronMan 70.3 VERVOLG
Collapse
X
-
-
Re: Antwerp IronMan 70.3 VERVOLG
Die staat hier nu bijna een week en is 149 keer bekeken. En 0,0 reactie. Nu deze post naar blad 2 verhuist zal ik hem dan zelf maar eens omhoog duwen.
Bedankt voor het kijken en commentaar is welkom.
-
ah, is het niet zo dat als je kommentaar wilt, dat je dan op fotodiscussie moet posten?
persoonlijk vind ik ze fototechnisch wel ok, maar het afzien is niet echt in beeld/
Derde is onscherpNikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk berichtah, is het niet zo dat als je kommentaar wilt, dat je dan op fotodiscussie moet posten?
persoonlijk vind ik ze fototechnisch wel ok, maar het afzien is niet echt in beeld/
Derde is onscherp
Waarom deze niet in fotodiscussie staan is gewoon om 2 redenen,
Gewoon even of is al voldoende, meer mag maar moet niet en ikzelf vind de foto's goed genoeg om ze hier te posten.
Nu het zal ook wel aan de komkommertijd liggen zeker .
Comment
-
ik mis hier ook wat he téchte IRONMAN-gevoel. Op je fotopic staan er vele andere die me meer boeien ... helaas veel foto's die wat gestoken scherpte missen ...
ben wel blij eens wat anders dan auto's te Spa te zien ...
maar voor mij niet écht Showcase waardig ...
't ligt dikwijls aan een bepaalde grimas ; een blik in de ogen of in de lens die van een gewone sportopname DIE actiefoto maken, waarvan je zegt : WAUW !Nikon D80 + MBD80 + met twee zoomlenzen
http://www.flickr.com/photos/bellybouncer/
Comment
Comment