Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zolder Belcar 28juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zolder Belcar 28juni

    mijn bijdrage voor de belcar van vandaag


    Shot with Canon EOS 20D at 2007-06-28


    Shot with Canon EOS 20D at 2007-06-28


    Shot with Canon EOS 20D at 2007-06-28
    Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

  • #2
    Re: Zolder Belcar 28juni

    Ik ben niet gegaan... Ik kreeg geen perstoegang. Daarvoor heb je dan je diploma vakfotograaf gehaald, perskaart aangeschaft en een D2x, echt belachelijk van circuit Zolder!! (maar dat heeft natuurlijk niks met deze foto's maken, ik ben er gewoon nog ontzettend kwaad om.)

    Ik neem aan door het hek gemaakt? Daardoor kijg je moeilijk beweging in de wielen. (ze staan nu stil door een te hoge sluitertijd) Foto2 zit ook wat krap in het kader. (wel leuk die vlam)

    Foto 1 en 3 hebben wel een leuk standpunt. (bij 3 ook weer stil staande wielen, echt jammer.)

    Comment


    • #3
      Re: Zolder Belcar 28juni

      ja inderdaad de laatste is door het hek genomen de tweede nogtans niet hoor. deze is achteraan over het hek gemaakt.
      ja ik ben student fotografie maar dan is er totaal geen mogelijkheid om perstoegang te krijgen.
      vind dat wel dom eigenlijk want hoe kunnen we het anders tegoei leren he.
      als iemand weet hoe ik mogelijk wel aan een perskaart ofzo kan komen laat het dan maar weten hoor
      Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

      Comment


      • #4
        Re: Zolder Belcar 28juni

        Nah goed ik heb dus wel een perskaart en zelfs dan lopen ze nog te zeiken. Teamfotografen zijn schijnbaar ook al niet meer welkom voor het hek Ik bedoel iedereen kan met een digitale camera wel shots in het motorhome maken, daar heeft een team geen fotograaf voor nodig.

        Als nieuw talent is het erg erg moeilijk om binnen te komen. (maar dat weet je zelf ook wel )

        En ik ben het helemaal met je eens dat nieuw talent gewoon de kans moet krijgen en dat is niet vanachter een hek foto's maken.

        Comment


        • #5
          Re: Zolder Belcar 28juni

          ja ik heb ook al aan vele mensen gevraagt of ik niet mocht fotograferen voor hun team maarja dan zeggen ze ja die kan dat niet hij heeft zijn diploma nog niet .
          maarja dan zal het voorlopig nog over en door de hekken zijn (en stilstaande wielen hebben )
          Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

          Comment


          • #6
            Re: Zolder Belcar 28juni

            Oorspronkelijk geplaatst door tunerke007 Bekijk bericht
            ja ik heb ook al aan vele mensen gevraagt of ik niet mocht fotograferen voor hun team maarja dan zeggen ze ja die kan dat niet hij heeft zijn diploma nog niet .
            maarja dan zal het voorlopig nog over en door de hekken zijn (en stilstaande wielen hebben )
            over het hek en stilstaande wielen,sinds wanneer heeft dat iets met elkaar te maken?
            grts; M

            Comment


            • #7
              Re: Zolder Belcar 28juni

              wanneer je door het hek foto's maakt moet je op 2.8 gaan om het hek weg te krijgen en ja je sluiter zal dan niet meer zo laag gaan dat de wielen kunnen draaien he
              Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

              Comment


              • #8
                Re: Zolder Belcar 28juni

                Jij stond tijdens de eerste qualy voormiddag zeker op een groene vuilnisbak in de Villeneuve denk ik. Ben ik juist ?
                http://www.brechtdecancq.com

                Comment


                • #9
                  Re: Zolder Belcar 28juni

                  Oorspronkelijk geplaatst door tunerke007 Bekijk bericht
                  ja inderdaad de laatste is door het hek genomen de tweede nogtans niet hoor. deze is achteraan over het hek gemaakt.
                  ja ik ben student fotografie maar dan is er totaal geen mogelijkheid om perstoegang te krijgen.
                  vind dat wel dom eigenlijk want hoe kunnen we het anders tegoei leren he.
                  als iemand weet hoe ik mogelijk wel aan een perskaart ofzo kan komen laat het dan maar weten hoor
                  Als je mooie pix kan maken op de meest slechtste plaatsen schiet je top plaaten met perstoegang Geloof me maar .Oefenen en geduld

                  Perstoegang voor de f1 testdagen is ook niet gelukt maar als het weer meevalt en de opnieuw aangekocht 100-400L ( zaterdag omruiling van die met stof in)een scherpe lens lens is tot op 400mm kom ik met topplaaten af ! Ik zal er 3 dagen zijn en ik schiet alles plat wat ik tegenkom. Mensden die nog aanwezig zullen zijn zend gersut eens pm. Ik zal daar normaal op een campingske zitten. Grtz
                  Last edited by blazor; 28 juni 2007, 23:32.
                  Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                  http://www.racenews.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zolder Belcar 28juni

                    Perstoegang voor de f1 testdagen is ook niet gelukt maar als het weer meevalt en de opnieuw aangekocht 100-400L ( zaterdag omruiling van die met stof in)een scherpe lens lens is tot op 400mm kom ik met topplaaten af ! Ik zal er 3 dagen zijn en ik schiet alles plat wat ik tegenkom. Mensden die nog aanwezig zullen zijn zend gersut eens pm. Ik zal daar normaal op een campingske zitten. Grtz[/QUOTE]





                    das niet moeilijk om er een plat te schieten
                    volgens de laatste info verwachten ze er 35.000 racefans

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zolder Belcar 28juni

                      yehaalow sht. Hopelijk pikken ze mijn plaatske nie
                      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                      http://www.racenews.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zolder Belcar 28juni

                        Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk bericht
                        Jij stond tijdens de eerste qualy voormiddag zeker op een groene vuilnisbak in de Villeneuve denk ik. Ben ik juist ?
                        jeps dat ben ik . wie ben jij dan
                        Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zolder Belcar 28juni

                          Ik heb daar even gestaan met men quad
                          http://www.brechtdecancq.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zolder Belcar 28juni

                            Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                            Als je mooie pix kan maken op de meest slechtste plaatsen schiet je top plaaten met perstoegang Geloof me maar .Oefenen en geduld

                            Perstoegang voor de f1 testdagen is ook niet gelukt maar als het weer meevalt en de opnieuw aangekocht 100-400L ( zaterdag omruiling van die met stof in)een scherpe lens lens is tot op 400mm kom ik met topplaaten af ! Ik zal er 3 dagen zijn en ik schiet alles plat wat ik tegenkom. Mensden die nog aanwezig zullen zijn zend gersut eens pm. Ik zal daar normaal op een campingske zitten. Grtz
                            Ik ga er er op 10 juli zeker zijn, ondanks dat mijn materiaal niet optimaal is voor motorsport ga ik toch een poging wagen om wat deftige foto's te maken. Wat de pics betreft, ik opteer voor nr 1, een pic in die hoek doet het altijd voor mij
                            Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zolder Belcar 28juni

                              35000 man (geschat) over 3 dagen over 7km circuit....

                              En daarvan gaan niet alle 35000 langs de baan staan.

                              Ik denk dat we wel leuke plaatjes kunnen maken. Ik zal voor de zekerheid mijn 1 poot statief meenemen

                              Maar laten we hier verder over praten in het aangemakte F1 topic.

                              http://www.belgiumdigital.com/forum/...d.php?t=165707

                              Comment

                              Working...
                              X