Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zolder Belcar 28juni

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zolder Belcar 28juni

    Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht
    Nah goed ik heb dus wel een perskaart en zelfs dan lopen ze nog te zeiken. Teamfotografen zijn schijnbaar ook al niet meer welkom voor het hek Ik bedoel iedereen kan met een digitale camera wel shots in het motorhome maken, daar heeft een team geen fotograaf voor nodig.

    Als nieuw talent is het erg erg moeilijk om binnen te komen. (maar dat weet je zelf ook wel )

    En ik ben het helemaal met je eens dat nieuw talent gewoon de kans moet krijgen en dat is niet vanachter een hek foto's maken.
    Heel simpel uit te leggen waarom Circuit Zolder - Spa - RACB niet meer met perskaarten gooien. Vorig jaar hadden we tussen de 250 en 350 geaccrediteerde fotografen rondlopen op Zolder. Iedereen met een digital camera ging zich voor niets aanbieden met een team en zo kregen ze dan hun perskaart.

    Aan Circuit Zolder moet je je Media kunnen voorleggen etc en dan zit de kans erin dat je een perskaart kunt krijgen.

    En over nieuw talent. Gewoon foto's maken van achter de hekken en je wordt wel opgepikt door bepaalde personen, ik kan er over meespreken

    Mvg...
    Nikon member..

    Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

    Comment


    • #17
      Re: Zolder Belcar 28juni

      dus hier mee wil je zeggen dat je zelfs als team fotograaf geen kans meer maakt om een perstoegang te krijgen ?
      Canon 5D ---- Sigma 24-70 f2.8 ----- Sigma 70-200 f2.8 ----- canon EOS5(anoloog) ----- Flitser EF-530 DG Sigma -------- website www.nikki-vanherck.be

      Comment


      • #18
        Re: Zolder Belcar 28juni

        Oorspronkelijk geplaatst door tunerke007 Bekijk bericht
        als iemand weet hoe ik mogelijk wel aan een perskaart ofzo kan komen laat het dan maar weten hoor
        jah laat iets weten bij mij ook.
        Laatste keer ook OP enkele hekkes moeten zitten, kben dat onstabiel gedoe bovenop zo'n hekkes echt wel bue
        Ik heb geen diploma vakfotograaf ofzo, maar er moet toch een manier zijn om een perskaart te krijgen (als je nu bv je eigen foto-bedrijf hebt in bijberoep)

        ontopic :
        Die eerste foto vind ik wel de max! Leuk standpunt, nog niet veel gezien
        SHARPimages.be

        Comment

        Working...
        X