Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
da kan mijn wel degelijk veel schelen
als men zo'n dingen wilt doen moet men maar oof deftige bescherming dragen
zeker als men foto's online gooit
dit is geen goed voorbeeld voor de jeugd of andere mensen
dus voor mij foto's zelf vind ik ook niet echt goed
onderwerp veel te centraal gezet
eerste foto hebben de wolken een roze schjn
da kan mijn wel degelijk veel schelen
als men zo'n dingen wilt doen moet men maar oof deftige bescherming dragen
zeker als men foto's online gooit
dit is geen goed voorbeeld voor de jeugd of andere mensen
dus voor mij foto's zelf vind ik ook niet echt goed
onderwerp veel te centraal gezet
eerste foto hebben de wolken een roze schjn
Dat is de crosser zijn keuze niet de mijne , ik ga hem niet verplichten om een helm aan te doen. Er staan veel meer ogeoorloofde dingen online hoor, dan moet je mijn niet beschuldigen van het slechte voorbeeld te geven hoor , mij gaat het enkel om de fotografische waarde en niet de ethische ,want daar kunnen nog 1000 pagina's over gediscussieerd worden .
Deze foto is genomen om 19.30 's avonds : begin zonsondergang , dan vind ik het maar normaal dat er een roze gloed in de wolken hangt.
waar moet ik het onderwerp dan wel plaatsen ?? Linksonder , rechtsonder Linksboven Rechtsboven , zodat ik meer Kleimuur of lucht heb dan crosser . Ik vind dit maar een zwakke commentaar.
Dat is de crosser zijn keuze niet de mijne , ik ga hem niet verplichten om een helm aan te doen. Er staan veel meer ogeoorloofde dingen online hoor, dan moet je mijn niet beschuldigen van het slechte voorbeeld te geven hoor , mij gaat het enkel om de fotografische waarde en niet de ethische ,want daar kunnen nog 1000 pagina's over gediscussieerd worden .
Deze foto is genomen om 19.30 's avonds : begin zonsondergang , dan vind ik het maar normaal dat er een roze gloed in de wolken hangt.
waar moet ik het onderwerp dan wel plaatsen ?? Linksonder , rechtsonder Linksboven Rechtsboven , zodat ik meer Kleimuur of lucht heb dan crosser . Ik vind dit maar een zwakke commentaar.
sorry maar ik krijg ook dikwijls die commentaar dat het onderwerp te centraal staat
men heeft zo een regel bij het fotograveren
de gulden snede
het beste en mooiste is om het onderwerp op een van de snijpunten van een dioganale en horizontale lijn te laten vallen
dusja mss ietje meer lucht bovenaan en bv iets naar links verschuiven
offtopic:
uw commentaar en uitleg ivm de helm is maar zeer zwak
als ik foto's maakt van mtb dan zal ik er nooit online gooien waarop er iemand geen helm op heeft
dan mag het nog een zeer goede en mooie foto zijn
dit om geen slecht voorbeeld te geven naar jongeren toe
idem voor uw andere dirt foto's
zo krijgt die sport een slechte naam wegens roekeloos gedrag
Omdat deze discussie toch nergens toe leidt en ik er zeker van ben dat we alletwee niet van ons standpunt zullen afwijken , heb ik besloten om deze nutteloze discussie over een pietluttig onderwerp te sluiten. Ik hoop dat u hiermee instemt .
sorry maar ik krijg ook dikwijls die commentaar dat het onderwerp te centraal staat
men heeft zo een regel bij het fotograveren
de gulden snede
het beste en mooiste is om het onderwerp op een van de snijpunten van een dioganale en horizontale lijn te laten vallen
dusja mss ietje meer lucht bovenaan en bv iets naar links verschuiven
offtopic:
uw commentaar en uitleg ivm de helm is maar zeer zwak
als ik foto's maakt van mtb dan zal ik er nooit online gooien waarop er iemand geen helm op heeft
dan mag het nog een zeer goede en mooie foto zijn
dit om geen slecht voorbeeld te geven naar jongeren toe
idem voor uw andere dirt foto's
zo krijgt die sport een slechte naam wegens roekeloos gedrag
Dus vanaf nu geen foto's of video's van oorlog, miserie, vandalisme, misdaad, sex, dierenleed en Prins Laurent meer in de krant, tijdschriften, internet en tv meer hé Want dat zijn hoegenaamd geen voorbeelden voor de jeugd
Comment