Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dirt 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dirt 2

Nu met crossmotootje

of ?
    Mvg,
    Marijn

My Flickr

Re: Dirt 2

voor mij wegens geen helm op te zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
      voor mij wegens geen helm op te zetten
      Dat kan mij nu eigenlijk niet schelen , ik vind het mooier zo

Maar nu even over de foto's zelf graag ??
      Mvg,
      Marijn

My Flickr

Comment

da kan mijn wel degelijk veel schelen
        als men zo'n dingen wilt doen moet men maar oof deftige bescherming dragen
        zeker als men foto's online gooit
        dit is geen goed voorbeeld voor de jeugd of andere mensen
        dus voor mij foto's zelf vind ik ook niet echt goed
        onderwerp veel te centraal gezet
        eerste foto hebben de wolken een roze schjn

Comment

da kan mijn wel degelijk veel schelen
          als men zo'n dingen wilt doen moet men maar oof deftige bescherming dragen
          zeker als men foto's online gooit
          dit is geen goed voorbeeld voor de jeugd of andere mensen
          dus voor mij foto's zelf vind ik ook niet echt goed
          onderwerp veel te centraal gezet
          eerste foto hebben de wolken een roze schjn
          Dat is de crosser zijn keuze niet de mijne , ik ga hem niet verplichten om een helm aan te doen. Er staan veel meer ogeoorloofde dingen online hoor, dan moet je mijn niet beschuldigen van het slechte voorbeeld te geven hoor , mij gaat het enkel om de fotografische waarde en niet de ethische ,want daar kunnen nog 1000 pagina's over gediscussieerd worden .

Deze foto is genomen om 19.30 's avonds : begin zonsondergang , dan vind ik het maar normaal dat er een roze gloed in de wolken hangt.

waar moet ik het onderwerp dan wel plaatsen ?? Linksonder , rechtsonder Linksboven Rechtsboven , zodat ik meer Kleimuur of lucht heb dan crosser . Ik vind dit maar een zwakke commentaar.
          Last edited by Reus; 24 september 2006, 16:42.
          Mvg,
          Marijn

My Flickr

Comment

Vind de actie in 1 wel speciaal en de compo zit daar goed Hebben je foto's wel niet wat te lijden onder compressie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
              Vind de actie in 1 wel speciaal en de compo zit daar goed Hebben je foto's wel niet wat te lijden onder compressie ?
              Idd ze er wat onder te lijden gehad
              Mvg,
              Marijn

My Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reus Bekijk bericht
                Dat is de crosser zijn keuze niet de mijne , ik ga hem niet verplichten om een helm aan te doen. Er staan veel meer ogeoorloofde dingen online hoor, dan moet je mijn niet beschuldigen van het slechte voorbeeld te geven hoor , mij gaat het enkel om de fotografische waarde en niet de ethische ,want daar kunnen nog 1000 pagina's over gediscussieerd worden .

Deze foto is genomen om 19.30 's avonds : begin zonsondergang , dan vind ik het maar normaal dat er een roze gloed in de wolken hangt.

waar moet ik het onderwerp dan wel plaatsen ?? Linksonder , rechtsonder Linksboven Rechtsboven , zodat ik meer Kleimuur of lucht heb dan crosser . Ik vind dit maar een zwakke commentaar.
                sorry maar ik krijg ook dikwijls die commentaar dat het onderwerp te centraal staat
                men heeft zo een regel bij het fotograveren
                de gulden snede
                het beste en mooiste is om het onderwerp op een van de snijpunten van een dioganale en horizontale lijn te laten vallen
                dusja mss ietje meer lucht bovenaan en bv iets naar links verschuiven
                offtopic:
                uw commentaar en uitleg ivm de helm is maar zeer zwak
                als ik foto's maakt van mtb dan zal ik er nooit online gooien waarop er iemand geen helm op heeft
                dan mag het nog een zeer goede en mooie foto zijn
                dit om geen slecht voorbeeld te geven naar jongeren toe
                idem voor uw andere dirt foto's
                zo krijgt die sport een slechte naam wegens roekeloos gedrag

Comment

Omdat deze discussie toch nergens toe leidt en ik er zeker van ben dat we alletwee niet van ons standpunt zullen afwijken , heb ik besloten om deze nutteloze discussie over een pietluttig onderwerp te sluiten. Ik hoop dat u hiermee instemt .
                  Mvg,
                  Marijn

My Flickr

Comment

sorry maar ik krijg ook dikwijls die commentaar dat het onderwerp te centraal staat
                    men heeft zo een regel bij het fotograveren
                    de gulden snede
                    het beste en mooiste is om het onderwerp op een van de snijpunten van een dioganale en horizontale lijn te laten vallen
                    dusja mss ietje meer lucht bovenaan en bv iets naar links verschuiven
                    offtopic:
                    uw commentaar en uitleg ivm de helm is maar zeer zwak
                    als ik foto's maakt van mtb dan zal ik er nooit online gooien waarop er iemand geen helm op heeft
                    dan mag het nog een zeer goede en mooie foto zijn
                    dit om geen slecht voorbeeld te geven naar jongeren toe
                    idem voor uw andere dirt foto's
                    zo krijgt die sport een slechte naam wegens roekeloos gedrag
                    Dus vanaf nu geen foto's of video's van oorlog, miserie, vandalisme, misdaad, sex, dierenleed en Prins Laurent meer in de krant, tijdschriften, internet en tv meer hé Want dat zijn hoegenaamd geen voorbeelden voor de jeugd

Comment

Working...
                    X