Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Afgelopen zaterdag zijn we een dagje naar Barcelona getrokken en onze eerste stop was natuurlijk Nou Estadi del Futbol Club Barcelona.
Hier een overzichtsfoto van het stadion
Oorspronkelijk geplaatst door SvenmichielsBekijk bericht
Bjorn,
Mooie foto, alleen vind ik de kader minder geslaagd
inderdaad zit nog in de vakantiesfeer vandaar dat ik me even liet gaan .... de aanpassing is nu iets meer sober
hopelijk komt dit ten goede van de foto ..... voor wie het interesseert dit is met de fisheye 10.5 mm gemaakt
Hey Bjorn, daar zit je dus, ik begon me al ongerust te maken omdat ik zo weinig hoorde van jou op het forum . . . . Voor dit soort opname's is die fish ideaal he
PS : groetjes aan Tammy he
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Mooie foto, alleen vind ik de kader minder geslaagd.
altijd jammer als oorspronkelijke foto weggehaald werd .. zo hebben eerst replies nog weinig zin natuurlijk.
Beter eerste foto laten staan (met al z'n gaven & fouten) en daarna in volgende reply de nieuwere versie te posten ...
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment