Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lord of the boards

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lord of the boards

Een kerel die het boarden echt wel onder de knie heeft tijdens een '360'..

Re: Lord of the boards

96 views, en geen reactie..

Comment

Hmm, valt me wat tegen eerlijk gezegd. De opname is zeker niet scherp en je hebt teveel een overzichtsfoto.
      Bij dit soort fotografie zou ik de actie isoleren en een ander standpunt gekozen hebben door bijvoorbeeld schuin tegen de witte berg te gaan liggen en je camera omhoog zodat er enkel lucht en geen bomen te zien zijn.

Ga eens wat dichter op je onderwerp dan heeft deze foto een extra dimensie

Greetz, RonnyE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
        Hmm, valt me wat tegen eerlijk gezegd. De opname is zeker niet scherp en je hebt teveel een overzichtsfoto.
        Bij dit soort fotografie zou ik de actie isoleren en een ander standpunt gekozen hebben door bijvoorbeeld schuin tegen de witte berg te gaan liggen en je camera omhoog zodat er enkel lucht en geen bomen te zien zijn.

Greetz, RonnyE
        De omstandigheden lieten dat soort positie helaas niet toe.
        De boarders hebben namlijk niet zo graag dat je op een helling gaat gaan liggen. Ze weten nooit 100% zeker, hoe goed ze ook mogen zijn, waar ze zullen landen.

Ik vind het overzicht effect eigenlijk wel leuk, het toont de omgeving en de hoogte van de sprong.

Dat'm niet zo verschikkelijk scherp is zal wel een beetje aan de resizing liggen vrees ik.
        Toch bedankt voor de reactie.

Comment

Ik vind het wel goed vooral die rondvliegende sneeuw

Het geeft mij in ieder geval direct zin om ook weer de bergen (en mijn plank) op te zoeken.
          1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE

Greetz, RonnyE
            van dichter bij het onderwerp te gaan, is vaak het succes van boardfotos (skate en snow) en uiteraard moet er dan door de rider en de fotograaf wat risico genomen worden ... maakt het spannend

de eerste tip is anders zeker GEEN aanrader ... aleen blauwe lucht en de rider geeft wel een mooi contrast, maar de foto is saai... want je hebt geen idee van waar de rider komt, heen gaat, wat hij doet, ...
            je hebt altijd een paar aanknopingspunten nodig
            (heb ik zelf ervaren, en staat heel vaak beschreven in snowboard en skate pers... )
            Canon 7D + Tokina AT-X 10-17 f3.5 + Sigma EX 24-70 f2.8 + Canon 70-200 f4 L + Canon 50 1.8 MKII + Speedlite 430EX + Canon Powershot A710 IS
            my portfolio: https://www.crestock.com/artist/pons?page=portfolio

Comment

om mijn comment te bekrachtigen ...

crop nu eens de omgeving weg, zodat je enkel de rider en de lucht hebt ... wat heb je dan nog van sensatie en actie?
              Canon 7D + Tokina AT-X 10-17 f3.5 + Sigma EX 24-70 f2.8 + Canon 70-200 f4 L + Canon 50 1.8 MKII + Speedlite 430EX + Canon Powershot A710 IS
              my portfolio: https://www.crestock.com/artist/pons?page=portfolio

Comment

Misschien een beetje verkeerd omschreven, maar inderdaad dit is wat ik bedoel. Dus sneeuw en lucht, geen bomen ... Prachtige foto trouwens

Comment

zo ne close encounter (met de Coolpix)

Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                  X