Een kerel die het boarden echt wel onder de knie heeft tijdens een '360'..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lord of the boards
Collapse
X
-
-
Re: Lord of the boards
Hmm, valt me wat tegen eerlijk gezegd. De opname is zeker niet scherp en je hebt teveel een overzichtsfoto.
Bij dit soort fotografie zou ik de actie isoleren en een ander standpunt gekozen hebben door bijvoorbeeld schuin tegen de witte berg te gaan liggen en je camera omhoog zodat er enkel lucht en geen bomen te zien zijn.
Ga eens wat dichter op je onderwerp dan heeft deze foto een extra dimensie
Greetz, RonnyE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyEHmm, valt me wat tegen eerlijk gezegd. De opname is zeker niet scherp en je hebt teveel een overzichtsfoto.
Bij dit soort fotografie zou ik de actie isoleren en een ander standpunt gekozen hebben door bijvoorbeeld schuin tegen de witte berg te gaan liggen en je camera omhoog zodat er enkel lucht en geen bomen te zien zijn.
Greetz, RonnyE
De boarders hebben namlijk niet zo graag dat je op een helling gaat gaan liggen. Ze weten nooit 100% zeker, hoe goed ze ook mogen zijn, waar ze zullen landen.
Ik vind het overzicht effect eigenlijk wel leuk, het toont de omgeving en de hoogte van de sprong.
Dat'm niet zo verschikkelijk scherp is zal wel een beetje aan de resizing liggen vrees ik.
Toch bedankt voor de reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RonnyEBij dit soort fotografie zou ik de actie isoleren en een ander standpunt gekozen hebben door bijvoorbeeld schuin tegen de witte berg te gaan liggen en je camera omhoog zodat er enkel lucht en geen bomen te zien zijn.
Greetz, RonnyE
de eerste tip is anders zeker GEEN aanrader ... aleen blauwe lucht en de rider geeft wel een mooi contrast, maar de foto is saai... want je hebt geen idee van waar de rider komt, heen gaat, wat hij doet, ...
je hebt altijd een paar aanknopingspunten nodig
(heb ik zelf ervaren, en staat heel vaak beschreven in snowboard en skate pers... )Canon 7D + Tokina AT-X 10-17 f3.5 + Sigma EX 24-70 f2.8 + Canon 70-200 f4 L + Canon 50 1.8 MKII + Speedlite 430EX + Canon Powershot A710 IS
my portfolio: https://www.crestock.com/artist/pons?page=portfolio
Comment
-
-
om mijn comment te bekrachtigen ...
crop nu eens de omgeving weg, zodat je enkel de rider en de lucht hebt ... wat heb je dan nog van sensatie en actie?Canon 7D + Tokina AT-X 10-17 f3.5 + Sigma EX 24-70 f2.8 + Canon 70-200 f4 L + Canon 50 1.8 MKII + Speedlite 430EX + Canon Powershot A710 IS
my portfolio: https://www.crestock.com/artist/pons?page=portfolio
Comment
Comment