Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonnig dagje op de Nürburgring

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zonnig dagje op de Nürburgring

Vandaag zijn we met een aantal mensen van het Autowereld forum eens tot aan de Nürburgring in Duitsland gereden om enkele rondjes te doen. Tussen onze rondjes in kon ik o.a. volgende foto's maken (kleine selectie uit de pakweg anderhalve giga aan foto's):

Mvg,
    *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

Re: Zonnig dagje op de Nürburgring

Dat moet een leuke dag geweest zijn.
    Een beetje spijtig dat de zon al voor wat tegenlicht zorgde.
    Anders mooi vastgelegd ...
    Heb je ook panningshots geprobeerd ?
    The Sky is the limit. Digital Gigi

Comment

Foto 1 komt mooi uit kwa compositie van het geheel. De rest spreekt me minder aan. Ook had de sluitertijd wel net iets lager gekunt bij sommige foto's. De burn in het witte vlak van de eerste foto is niet echt hinderlijk!
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Stijn,

Had ook al foto's gezien op het Z3 forum van M-optic.

Erg mooi gedaan, ook die.

Ik ga in juni naar de Eifel op vakantie, heb je nog tips waar ik het beste foto's kan maken, dus welke plaatsen?

Trouwens welke sluitertijd en diafragma hier?
        Nikon D70 + Tamron 28-300

http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

Comment

Nog mensen van het autowereld forum!

Ik hoop op een van de volgende uitstappen naar daar ook eens mee te kunnen gaan!
          ...Canon EOS D...
          .:Mijn website in opbouw:.

Comment

De Nuernburgring is een fan-tas-tisch circuit, niet alleen om er foto's van te maken
            Ik wist zelfs niet dat het circuit opengesteld is tijdens de wintermaanden.

Enfin, terug over naar de foto's. Je kunt op verschillende plaatsen redelijk dicht tot bij het circuit komen. Dit leent zich ideaal tot het maken van panning-foto's, zelfs al heb je niet veel tele-bereik. De 3de foto is daar een goede poging van, maar heeft toch nog een te korte sluiterstijd. Vooral wanneer je te doen hebt met auto's die niet snel rijden (bvb in de buurt van een bocht) moet je de slutierstijd erg lang maken.

Comment

Working...
            X