Heb voor een kleine opdracht een aantal foto's moeten maken van schilderijen. Nu hingen deze in een niet echt goed verlichte kamer, er stonden 2 spots (halogeen) op de schilderijen. Ik heb nu als proef al aantal foto's gemaakt en krijg toch steeds teveel licht weerkaatsing door te flitsen. Was toen niet echt in de mogelijkheid om het zonder flits te doen.
Wat ik graag zou weten hoe je dan het best flitst.. heb flitst schuin naar boven gericht ook een keer helemaal naar boven gericht... maar echt goed was het nooit.
zie bv volgende foto in het midden van die olijven zie je dus een weerkaatsing van het licht...
Komende vrijdag is er tentoonstelling in het bouwcentrum van deze schilderijen. Ga dan weer langs om eventueel opnieuw foto's te maken..
Alvast bedankt voor eventueel advies.
mvg
Frans
Wat ik graag zou weten hoe je dan het best flitst.. heb flitst schuin naar boven gericht ook een keer helemaal naar boven gericht... maar echt goed was het nooit.
zie bv volgende foto in het midden van die olijven zie je dus een weerkaatsing van het licht...
Komende vrijdag is er tentoonstelling in het bouwcentrum van deze schilderijen. Ga dan weer langs om eventueel opnieuw foto's te maken..
Alvast bedankt voor eventueel advies.
mvg
Frans
Comment