Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pluto trigger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pluto trigger

    Hallo, ik kocht recent een setje van Pluto met een waterdruppelaar en een apparaatje om dingen te koppelen.
    Pluto Trigger & Water Drop Kit × 1
    Trigger & Valve

    Alles werkte prima, maar na een uurtje experimenteren met tijdsintervallen en druppelafmetingen, bleef plots het (elektrisch bediende) kraantje open staan en liep het reservoir volledig leeg. Toen ik het van de standaard nam en opnieuw vulde met water, bleef de kraan open staan. Een klein tikje tegen de wasbak was voldoende om de kraan opnieuw te sluiten. Maar bij de volgende poging weer hetzelfde probleem: kraan blijft open tot ik er een tikje met een hard voorwerp tegen gaf. Dit is niet werkbaar dus. Kent iemand de mogelijke reden dat die electrovalve blijft open staan ? Het is nieuw materiaal, de buis is nooit met iets anders dan water gevuld geweest, ik zie ook geen vervuiling, de buis werd ook al verschillende keren uitgespoeld....alles tevergeefs....dus graag uw advies....alvast bedankt om me te denken...

  • #2
    Vermoedelijk zal je hem moeten terug sturen naar de verkoper.

    Comment


    • #3
      Intussen, na veel proberen, tikken tegen iets hards, doet hij het weer. Hopelijk is het niet een toestelletje met 'kuren' die af en toe de kop op steken....maar idd, ik vrees een beetje dat de kwaliteit niet echt top is, de prijs is ook niet top hé.....afwachten maar zeker ???

      Comment


      • #4
        Als het goed is, zeggen we het ook hé: het 'machientje' bleef kuren hebben. Heb de verkoper gecontacteerd, en binnen de week kreeg ik een nieuwe 'druppelaar' toegestuurd. Pluim voor Pluto !!!

        Comment

        Working...
        X