Ik ben een amateurfotograaf en duivenmelker. Ik wil graag foto's van mijn duiven nemen en heb hiervoor het materiaal (fotocamera, draagbare fotostudio, software, ...). Ik heb dit in het verleden al een paar keer gedaan en op zich ben ik ergens tevreden van het resultaat, maar de duiven staan er nooit op zoals ze op "professionele" foto's staan. (bvb zie hier https://auctions.pipa.be/nl/auction/...sister-rdp-660). Mijn duiven staan nooit zo mooi recht op de foto, de staart is nooit mooi plat.
Ik vroeg me af wat de tips hiervoor zijn? Ik heb ooit geprobeerd om heel lang met de duif bezig te zijn maar zelfs de beste pose na x-minuten kwam nooit in de buurt van die foto's. Hoe doen die fotografen dat dan? Kan me niet voorstellen dat die effectief uren met die duif bezig zijn totdat die ineens goed staat. Dus alvast bedankt aan iemand die hier wat handige tips en tricks kan geven om mijn foto's te vebeteren.
Ik vroeg me af wat de tips hiervoor zijn? Ik heb ooit geprobeerd om heel lang met de duif bezig te zijn maar zelfs de beste pose na x-minuten kwam nooit in de buurt van die foto's. Hoe doen die fotografen dat dan? Kan me niet voorstellen dat die effectief uren met die duif bezig zijn totdat die ineens goed staat. Dus alvast bedankt aan iemand die hier wat handige tips en tricks kan geven om mijn foto's te vebeteren.
Comment