Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe verkrijg je dit effect?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoe verkrijg je dit effect?

hier Weet er iemand hoe ik dit effect kan bereiken?
    Ben je verplicht te flitsen of kan dit effect zonder flits ook worden bekomen?

Re: Hoe verkrijg je dit effect?

Dit is inderdaad met flits en langere sluitertijd. Ook wel gekend als "slow". Daarbij kan je soms kiezen tussen flitsen op het eerste gordijn (in het begin - front) of op het laatste gordijn (op het einde - rear) van de sluitertijd. Het effect is ongeveer het zelfde, maar flitsen op het laatste gordijn is natuurlijker.
    natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
      Dit is inderdaad met flits en langere sluitertijd. Ook wel gekend als "slow". Daarbij kan je soms kiezen tussen flitsen op het eerste gordijn (in het begin - front) of op het laatste gordijn (op het einde - rear) van de sluitertijd. Het effect is ongeveer het zelfde, maar flitsen op het laatste gordijn is natuurlijker.
      Zou de interne flitser daarvoor okee zijn???
      Ik plan me nog niet om een externe aan te schaffen. Zeker niet nu ik net de 50mm F1.8 lens gekocht heb...

Comment

ja, het werkt me de interne flitser....ik heb zaterdag nog mee gewerkt....je kan op de camera instellen.....de flitserknop indrukken en daarna de scrollwiel draaien tot je op de camera display het symbooltje zie verschijnen van slow sync of sync op de tweede gordijn...

Comment

Working...
        X