Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is inderdaad met flits en langere sluitertijd. Ook wel gekend als "slow". Daarbij kan je soms kiezen tussen flitsen op het eerste gordijn (in het begin - front) of op het laatste gordijn (op het einde - rear) van de sluitertijd. Het effect is ongeveer het zelfde, maar flitsen op het laatste gordijn is natuurlijker.
Dit is inderdaad met flits en langere sluitertijd. Ook wel gekend als "slow". Daarbij kan je soms kiezen tussen flitsen op het eerste gordijn (in het begin - front) of op het laatste gordijn (op het einde - rear) van de sluitertijd. Het effect is ongeveer het zelfde, maar flitsen op het laatste gordijn is natuurlijker.
Zou de interne flitser daarvoor okee zijn???
Ik plan me nog niet om een externe aan te schaffen. Zeker niet nu ik net de 50mm F1.8 lens gekocht heb...
ja, het werkt me de interne flitser....ik heb zaterdag nog mee gewerkt....je kan op de camera instellen.....de flitserknop indrukken en daarna de scrollwiel draaien tot je op de camera display het symbooltje zie verschijnen van slow sync of sync op de tweede gordijn...
Comment