Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photo album online

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Photo album online

Na wat zoeken hier kwam ik uit op pictureparking.com
    Heeft iemand hier ervaring mee voor mij als beginner. Ik wil ergens beginnen met mijn foto's the showen aan fam en vrienden
    Maar zoek nog ergens een gratis proefsite online.

Re: Photo album online

Ga eens kijken bij Fotopic.net , meerdere BD-ers hebben er hun album staan.

250 MB voor foto's, gratis, zonder reclame, allerlei instellingen nog zelf te doen, uploaden via FTP, web, ...
    Last edited by rafael; 8 maart 2005, 12:21.
    "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

Comment

Ikzelf zet wel eens wat foto's op Pictureparking.

De voordelen van Pictureparking:
      - Direct linking toegestaan (itt fotopic)
      - Je foto's zijn altijd zichtbaar (ongeacht het aantal keer dat je gallery bezocht wordt (itt fotopic)

Nadelen:
      - Uploaden gaat soms wat traag
      - Je hebt wel een eigen gallery, maar de "looks" daarvan kun je niet zelf bepalen

Het laatste nadeel is voor diegenen die een echte webstek willen hebben zeker een reden om Fotopic te verkiezen boven Pictureparking. Dus mocht je dat willen, dan zou ik Pictureparking niet eens in overweging nemen!

Op het forum is al een lijst gemaakt met waarin de voor en nadelen van de diverse aanbieders (van foto albums op internet) staan. Deze is hier te vinden.

De redenen dat ik mijn foto's toch op Pictureparking zet zijn dat mijn website nog niet klaar is en dat ik er snel en gemakkelijk wat foto's kwijt kan (die ik op mijn website absoluut niet wil hebben), zonder dat het ruimte inneemt bij mijn provider.
      Last edited by JLP; 8 maart 2005, 12:36.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLP
        I- Direct linking toegestaan (itt fotopic)
        Dit kan wél bij Fotopic. Je moet wel zelf inloggen in my.fotopic.net, naar de betreffende collection gaan en de bepaalde foto uitzoeken, en daar vind je dan de directe link.
        "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

Comment

Persoonlijk ben ik bijzonder tevreden over Pbase. Zeer stijlvol en aanpasbaar.

Comment

zeer tevreden over Fotopic, je mag een hoop zelf doen, kijk maar eens wat Corien ervan gemaakt heeft.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik dank jullei voor de tips, mn keuze wordt hierdoor iets moeilijker....

Comment

Ik heb zelf ook een paar foto's bij fotopic staan, en meestal werkt alles daar wel vrij goed (soms wel wat traag).
                Het is daar gratis tot 250MB, en als je de foto's verkleint naar forumnormen, dan passen er daar ongeveer 2.000 op die 250MB . Als je meer plaats wil dan kan je die kopen (dat is éénmalig te betalen, geen abonnement dus).
                Je kan ook kiezen voor Fotopic Premium, dan krijg je meer mogelijkheden, maar dan moet je elke maand betalen.

Het enige nadeel vind ik dat ze de foto's nog eens extra resizen (de afmetingen blijven even groot, maar de bestandsgrootte verkleint), waardoor er soms wel fouten zichtbaar worden .
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Hallo,

Hier vind je een vergelijking van de belangrijkste "photo sharing" sites:
                  http://reviews.cnet.com/4520-6451_7-6245143-1.html

Veel Succes,
                  Armani

[MOD] Overige links verwijderd wegens SPAM.
                  Willy
                  Last edited by Hombre; 8 januari 2006, 10:33.

Comment

Was ook eerst naar picture parking gegaan maar die ligt helaas regelmatig plat. Dus ben ik overgestapt naar fototopic en het werkt goed. Je kan direct linken zoals onderstaand voorbeeld.

Toch de meeste foto's die ik hier op het forum toon staan op mijn website van mijn internet provider. Bij elke provider krijg je wel 50Mb. En het is iets eenvoudiger en sneller om daar een foto naar te FTP'en en hier te linken.
                    Maar het kan zonder problemen met fototopic. Je moet hun FAQ ervoor maar eens raadplegen.
                    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Eventueel kan je ook hier terecht, wel beperkt tot 50Mb(free)
                      Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

Comment

Working...
                      X