Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zou zeggen reflecties op het natte wegdek, zeker des avonds kan dat leuke effecten geven. Uitkijken naar benzinevlekken want die geven een regenboogeffect. Kleurrijke regenschermen, druppel regen op een etalageruit die kleurrijke dingen heeft staan, portretten van mansen die inkapselen tegen de regen, waterdruppels op de carroserie van een mooie wagen, water dat opspat als een wagen door een plas rijdt, natte voetstappen op een mooie vloer, ...
Ik heb alleen maar een brooddoos...
'k Ben bang van mijn camera uit te halen bij slecht weer. D'er zijn inderdaad misschien mooie dingen te zien maar ik pas er dan wel voor.
Ik heb alleen maar een brooddoos...
'k Ben bang van mijn camera uit te halen bij slecht weer. D'er zijn inderdaad misschien mooie dingen te zien maar ik pas er dan wel voor.
elo
Ik soms naar buiten vlak NA een regenbui (liefst onweer) dan droogt alles niet zo snel op
mja - is zowat de beste oplossing. Ben ook geen voorstander van het uithalen van mijn camera als het regent. Tenzij een bereidwillige ziel met een paraplu me wil vergezellen
Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.
Comment