Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stad in de regen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stad in de regen.

Kan iemand wat tips met mij delen om een stad bij regen te fotograferen op een toch ietwat interessante manier?

Bedankt.

seppuku.

Ik zou zeggen reflecties op het natte wegdek, zeker des avonds kan dat leuke effecten geven. Uitkijken naar benzinevlekken want die geven een regenboogeffect. Kleurrijke regenschermen, druppel regen op een etalageruit die kleurrijke dingen heeft staan, portretten van mansen die inkapselen tegen de regen, waterdruppels op de carroserie van een mooie wagen, water dat opspat als een wagen door een plas rijdt, natte voetstappen op een mooie vloer, ...

Comment

Misschien vooral de zwakke weggebruiker? Ik denk wel dat je daar wel wat bedenkelijke gezichten zult tegenkomen, vooral dan bij fietsers...

groeten
      rigel

Comment

Zorgen dat je camera niet te nat wordt. Kunnen ze slecht tegen. Heb er zo al één kunnen wegdoen. Ik gebruik nu een boterhammen zakske.
        DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

Comment

Ik gebruik nu een boterhammen zakske.
          Ik heb alleen maar een brooddoos...
          'k Ben bang van mijn camera uit te halen bij slecht weer. D'er zijn inderdaad misschien mooie dingen te zien maar ik pas er dan wel voor.

elo

Comment

Originally posted by elo
            Ik gebruik nu een boterhammen zakske.
            Ik heb alleen maar een brooddoos...
            'k Ben bang van mijn camera uit te halen bij slecht weer. D'er zijn inderdaad misschien mooie dingen te zien maar ik pas er dan wel voor.

elo
            Ik soms naar buiten vlak NA een regenbui (liefst onweer) dan droogt alles niet zo snel op
            [Nikon D5100 & Nikon D70]
            [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

mja - is zowat de beste oplossing. Ben ook geen voorstander van het uithalen van mijn camera als het regent. Tenzij een bereidwillige ziel met een paraplu me wil vergezellen
              Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

hehe alles heeft zenne prijs eh

on topic:
                skyline bij onweer kan vaak heel mooi zijn !!!

Comment

Working...
                X